Nog even ....

Henny

Actief lid
Op 19-11-2005 hebben we de nieuwe Octavia besteld (na uitsluitsel van de verzekering na de diefstal van onze Octavia I) en hij zou aanvankelijk in week 51 gefabriceerd worden. Dat bleek later week 1 in het nieuwe jaar te zijn geworden. De eerdere afleverdatum van 12 januari was dan ook niet meer haalbaar en we verwachtten eind januari begin februari. Begin deze week gebeld met de dealer en de auto was nu wel geproduceerd, maar moest nog langs de eindcontrole in de fabriek. Daarna zou die naar Leusden gaan en daar moet dan het één en ander gebeuren en vervolgens naar Rotterdam, waar ook nog wat moet gebeuren. (wat precies is me niet duidelijk). Dus dat zag er niet naar uit dat hij dan voor februari hier zou zijn.
Vanavond belde de dealer echter weer met het heugelijke bericht dat de auto misschien al a.s. woensdag bij hen zou staan en dat we hem dan wellicht eind volgende week kunnen ophalen!
Nog even geduld dus ...
Ocatvia II hb 1,6 mpi Elegance, Storm blue, duo ivory, maxidot, Audience, mf stuur, wisser achter en Vega velgen.
 

Henny

Actief lid
Ja gelukkig wel, maar wel 3¾ jaar oud en tot 3 jaar was het nog de nieuwwaarde .... nu dus dagwaarde. Bovendien waren we nog lang niet toe aan een nieuwe, maar hopelijk bevalt deze ook erg goed.
 

rickske

Actief lid
Het is dan nog sneller als voorzien dat de auto afgeleverd wordt,dat is dan toch een meevaller.

Veel veilige en leutige kilometers.
 

Octaviarijder

Actief lid
Het zou wel fijn zijn als je hem misschien volgende week al zou kunnen gaan halen. Heb je op de nieuwe wel een alarm zitten?
 

Jan_Hein

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Op 19-11-2005 hebben we de nieuwe Octavia besteld Begin deze week gebeld met de dealer en de auto was nu wel geproduceerd, maar moest nog langs de eindcontrole in de fabriek.
Vanavond belde de dealer echter weer met het heugelijke bericht dat de auto misschien al a.s. woensdag bij hen zou staan en dat we hem dan wellicht eind volgende week kunnen ophalen!
Nog even geduld dus ...
Ocatvia II hb 1,6 mpi Elegance, Storm blue, duo ivory, maxidot, Audience, mf stuur, wisser achter en Vega velgen.

[/ QUOTE ]

Als hij nu maar goed gecontroleerd is....... /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

Mijn auto is op 25/11 besteld, weet ik een beetje wanneer ik 'm kan verwachten.
In ieder geval alvast veel plezier gewenst!!!!
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ja gelukkig wel, maar wel 3¾ jaar oud en tot 3 jaar was het nog de nieuwwaarde .... nu dus dagwaarde.

[/ QUOTE ]

Bij ANWB/Unigarant verzekerd?
Was de enige die ik kon vinden met 3 jaar nieuwwaarde.
 

Henny

Actief lid
Ja gelukkig sneller dan gedacht!
Enne ... geen alarm. De vorige is ook meegenomen zonder enige glasschade (en de 2 andere ook), dus ik kan alleen maar denken aan een sleutel o.i.d., ik kan de startonderbreking anders ook niet verklaren, en dan heeft een alarm ook geen zin meer.
Ik ga er wel vanuit dat de controle goed is uitgevoerd en dat ik een "ping" heb voor het ruitenvloeistofreservoir en een nieuwe versie Audience.
De verzekering: dat is bij Axa.
 

Henny

Actief lid
En nou is ie er vandaag al bij de dealer. Nog wel helemaal ingepakt in plastic begreep ik. Morgen langs en foto maken en dan vrijdag ophalen!!!! /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 
Henny,

Veel plezier alvast! Ik kreeg vanmiddag te horen dat ik nog tot begin mei moet wachten /forum/images/graemlins/frown.gif
 

Henny

Actief lid
Bedankt "mate", wel een domper voor je zeg nog tot mei wachten. Maar je hebt wel een erg mooie kleur uitgezocht zeg! Ziet er in de folder en op internetfoto's erg gaaf uit!
Vandaag langs geweest bij de dealer en men was al bezig in de werkplaats met het in orde maken van de auto. Ik zet ff een foto op de site. Vrijdagmiddag ophalen!! /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

Henny

Actief lid
Nog een paar uur ....
Baal enorm van dit %$#@ weer!!
Een modelletje (1:43) in blauw metallic) heb ik al een paar dagen, helaas niet met Vega velgen .. (de Pegasus velgen zijn ook wel mooi /forum/images/graemlins/smirk.gif)
 

deusjevo

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Vrijdagmiddag ophalen!! /forum/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]

En /forum/images/graemlins/icon_smile_question.gif /forum/images/graemlins/icon_smile_question.gif /forum/images/graemlins/icon_smile_question.gif /forum/images/graemlins/icon_smile_question.gif /forum/images/graemlins/icon_smile_question.gif

/forum/images/graemlins/489.gif of /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif
 

Henny

Actief lid
Heel erg /forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/489.gif !!
Wat is ie mooi! En van binnen .... prachtig, maar wel oppassen met familieleden die minder precies (meutig) zijn dan ik: meteen al een vlek op de vloerbedekking achter, naast de zwarte matten natuurlijk.
Gelukkig kon dat vanochtend met een droog borsteltje weggeborsteld worden, pffff.
 
Bovenaan Onderaan