Nog even en ik kan hem ophalen wat duurt wachten lang.....

Skoda vrienden,

Net de dealer aan de lijn gehad en die vertelde dat ik mijn auto toch pas 10 januari mag komen ophalen, niet voor het kenteken maar om het contract waar mijn huidige auto is verbonden.

Maar goed 10 januari en dan is het dan echt zover de winterbanden alles geregeld, dinsdag vrij genomen natuurlijk en om 9.00 bij de garage waar ik mijn huidige auto moet inleveren.
Daar vandaan wordt ik netjes gehaald / gebracht naar de Skoda dealer om mijn nieuwe auto in ontvangst te nemen.

Dan gaan de winterbandjes erop en zal ik ongetwijfeld een tankje leegrijden die dag hahaahaha.

Dit was even ter info gr nico

Dirk39

Nieuw lid
Hoi Nico,

Ik heb mijn O2 sinds vorige week vrijdag, kan je vertellen heb geen spijt

Goede keuze, en het wachten waard hoor.

gr Dirk

Skodadude

Actief lid
Maar het is het wachten dubbel en dwars waard:super:.
Heb er zelf inmiddels al meer dan 4000 km opzitten binnen een maand.
Welke uitvoering heb je besteld:confused:

Ik ben voor de Skoda Octavia hatchback 1.6 greentech Elegance Buisnessline gegaan met als extra optie, de achterruit wisser en stoelverwarming.

Mijn auto ergens in Juli besteld weet het niet precies meer maar was 20 weken levertijd en klopt precies hij is dan week 49 al binnen maar mijn contract van mijn ford loopt tot 10-1-2012 dus op die datum mag ik hem gaan halen.

Gr nico

Als ik zo forum in gaten houdt is dat netjes (gezien de motor). Mijn contract loopt 3 dagen later af en aflevering staat tot nu toe op week 7......ik ben benieuwd of dit uitkomt of net als velen anderen toch later wordt.

Ron_2

Senior Member
Twee weken geleden is voor mij een Yeti besteld, die volgens de stand van zaken op dat moment in week 48 gefabriceerd zou gaan worden.
Levering in de eerste week van januari.
Aangezien elke dag wachten er een te veel is hoop ik niet dat dit uit gaat lopen, maar als ik hier lees over 20 weken levertijd :smiley29:

Skodadude

Actief lid
Twee weken geleden is voor mij een Yeti besteld, die volgens de stand van zaken op dat moment in week 48 gefabriceerd zou gaan worden.
Levering in de eerste week van januari.
Aangezien elke dag wachten er een te veel is hoop ik niet dat dit uit gaat lopen, maar als ik hier lees over 20 weken levertijd :smiley29:

Succes met het lange wachten Ron_2, het is het wel allemaal waard hoor.

Bovenaan Onderaan