Nog een Greenline 1.2 TDi

17 April heb ik ook een Fabia Combi Greenline besteld en mij dus ingeschreven bij dit forum ! De volgende opties heb ik meegenomen :

Anthracite grey Metallic lak
Bluetooth
MaxiDot
Dakrailing
Multifunctioneel stuurwiel
Climatronic
Elektrische ramen achter
Middenarmsteun
Klein Leder pakket

De auto zou ongeveer half juli afgeleverd moeten worden en heb deze besteld bij Korterink in Zwolle.

Zijn er trouwens al mensen die een definitieve afleverdatum hebben gehoord ? Kan niet wachten om mijn Seat Cordoba uit 2003 de deur uit te doen :baby012:

Heb nog geen 100% definitieve datum maar laatste planning staat op week 24 produktie en ophalen week 27 ( besteld 12 april )

Candy white / Climatecontrol / PDC / Sunset / Middenarmsteun / Navigatie Amundsen / Dakrailing / Maxi Dot display.

Maar gezien het onderstaande kan het wel eens langer duren als je een bluetooth-carkit besteld hebt vanaf fabriek :ahum:

vandaag contact gehad met de dealert.

de leveringsdatum van mijn greenline is van volgende week verschoven naar eind augustus!
de reden zou de bluetooth-carkit zijn die niet voorradig is..
heeft een ander dit nieuws ook al gehad?

:ahum:

Baz

Nieuw lid
Mijn GL is in week 19 of 20 besteld door de leasemaatschappij bij de dealer en verwachte leverdatum staat op week 29. Indien ik ook Bluetooth als optie heb genomen hoop ik niet dat de leverdatum weken gaat opschuiven. Heb trouwens nog niets van de dealer gehoord.

Ik heb ook niets gehoord van de dealer, dat het langer gaat duren.

Zo moeilijk moet het toch niet zijn, dat bluetooth ding achteraf te monteren ? Zal toch wel een module zijn, die ze ergens insteken.

Heb toch weinig zin om straks in mijn "oude" auto op vakantie te gaan. Alleen aan brandstof wordt het al € 300,- duurder :407:

RobV

Lid
De mijne is onderweg naar NL,nog 1,5 tot 2 weekjes w88 tot ik kan rijden...besteld op 6-4-2010.

wanderer

Senior Member
raar, de mijne heb ik besteld op 10-04 en die kan ik volgende week vrijdag 18-06 ophalen.....

AKP

Lid
Wij hopen onze op 10-4 bestelde GL ook binnen een week of 2 in ontvangst te kunnen nemen! Hoera, het wachten is bijna voorbij!

Wasmachineman

Forumguru
Hoi AKP, hoe komt het dat jullie niet allebei hetzelfde hebben gekozen ?
En....volgt er over een tijdje als beide rijden een vergelijk ? Dat zou geweldig zijn als je die moeite zou willen nemen !
En welkom hier natuurlijk.

AKP

Lid
@ Hetzer en Wasmachineman:

Heb naar aanleiding van jullie verzoek en vragen me even uitgebreid voorgesteld in de Meet en Greet. Is wel een ontzettend lang verhaal geworden heb ik ontdekt.

Bovenaan Onderaan