Nog een besteld

blacktdi

Actief lid
Terwijl ik bezig was een andere lease auto uit te zoeken had een collega mij regelmatig in folders en internet zien neuzen. Terloops had ik hem verteld dat ik een Skoda octavia ging leasen. De eerste reactie was zoiets van, die vallen toch na een week uitelkaar. Het is ongelooflijk maar toen ik hem na drie weken weer zag en hem vertelde dat ik de octavia besteld had vertelde hij me dat die van hem al besteld was. Hij was toch maar eens gaan kijken en rijden in de nieuwe octavia en was meteen helemaal verkocht. Het enige vervelende is alleen dat hij hem nog eerder krijgt dan ik. Zo zie je maar, die vooroordelen.
 

Octaviarijder

Actief lid
Kijk, dat gaat goed zo. Die vooroordelen kom je helaas nog veels te veel tegen, maar op het moment dat mensen een keer meerijden of zelf eens gaan rijden, zijn ze gelijk stil.
 

rickske

Actief lid
Tja,ook ik had vooroordelen na vroegere ervaringen van onze buurvrouw met een skoda rapid 110(slecht starten,veelvuldige garagebezoeken,enz...) maar nu ben ik al aan mijn 2de octavia toe en hoef geen andere auto meer na 15 jaar met verschillende toyota's te hebben gereden 3 jaar geleden een oct1 110 pk combi te hebben gekocht was ik meteen verrast door de wegligging,de stevigheid,duurzaamheid van de auto en de lage onderhoudskosten maar het enige minpuntje vond ik de weinige ruimte achteraan met 2 opgroeiende kinderen was die te klein en besliste ik de nieuwe combi aan te schaffen(die 5cm meer beenruimte heeft) waar ik nog meer tevreden van ben.Dus van mijn vooroordelen t.o.v. skoda van prullewagens blijft niets meer over,want eigelijk koop je een vw met dezelfde afwerking aan een prijs die heel wat lager is.

Onbekend is zeker bij skoda onbemind. /forum/images/graemlins/smile.gif
 
Bovenaan Onderaan