Nog 4 en een half uur

Dolf

Actief lid
PPFFFFF.....nog 4uur en 30 minuten dan kan ik hem ophalen

Wat duurt de tijd nu lang /forum/images/graemlins/yeah.gif

Zet U nog even neer en eet eerst nog maar eens goed, want het zou kunnen dat je dat de eerst volgende dagen gaat vergeten, of geen tijd hebt wegens te druk bezig.
Of krijg je van ongeduld niks meer door de keel???
Nog 1 u 15 min dan !

Dolf

Actief lid
Hebbes..............eindelijk enne.......bevalt prima

Nu maar weer wachten tot het ochtend wordt...en dan weer lekker met de octo naar de zaak

GRTZ

Dolf

deusjevo

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Hebbes..............eindelijk enne.......bevalt prima

Nu maar weer wachten tot het ochtend wordt...en dan weer lekker met de octo naar de zaak

GRTZ

Dolf

[/ QUOTE ]

Je mag toch 's avonds ook wel rijden in een O2 /forum/images/graemlins/confused.gif

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Er zit toch wel verlichting op zodat je hem vanavond aan iedereen kan laten zien. Kan je meteen kijken of de verlichting je bevalt.

Veel plezier met je nieuwe auto,
Marcel

Dolf

Actief lid
HAHAHAHA.nee ben maar vroeg naar bed gegaan en weer vroeg op...kon ik toch in het donker rijden (maar dat kan volgens mij vandaag de hele dag)...Nu was het voor de eerste keer dat ik het jammer vond om zo dicht bij mijn werk te wonen

Ciao

Dolf

dorstvlegel

Actief lid
Had je de Octavia voor het raam geparkeerd om in het licht nog te kunnen genieten? Thuis is het de komende maanden altijd donker. /forum/images/graemlins/yeah.gif

Karstieman

Forumguru
Neeeee, je ziet het verkeerd, het is een Skoda!!!

[/ QUOTE ]

/forum/images/graemlins/cheer.gif helemaal mee eens /forum/images/graemlins/cheer.gif

higgy

Forumguru
Wat een flauwe kul zeg. het is maar een auto!

[/ QUOTE ]
Hé, de broer van John 206SW! /forum/images/graemlins/wink.gif

Bovenaan Onderaan