nog 3 nachtjes slapen?? O2 4x4

r_d_k

Actief lid
Veel plezier met de eerste kilometers! Je hebt in ieder geval mooi weer om de eerste toertocht te maken. De 4x4 kan je met slechter weer wel uit testen en dat zal in Nederland zeker wel lukken.
 
Vanmiddag staat de auto vanaf 16:00 klaar. :489:

Het is nog een verrassing of het nog de verhoogde versie is. Ik ga daar wel vanuit aangezien er nergens in de Nederlandse iets vermeld staat over een slechtwegdekpakket. Gisteren en vandaag redelijk veel gereden (750km) in de leengolf. Nou rijdt dat best aardig op de snelweg 170km/h en 2900 toeren maar ik had toch liever de nieuwe auto gehad. Volgende week maar een paar mooie ritten verzinnen om dat te compenseren.
 
Zo,
nu een dag in de nieuwe auto gereden. Wat een ding. De aflevering viel wat tegen. Ik kwam wat laat aan door drukte op de weg (in Drenthe wel te verstaan). De verkoper zei " zal ik je de auto even laten zien" en daar was het ook mee gezegd. Hij deed de deur open en verder kwam hij niet. Maar goed dat mag de pret niet drukken. Het is een verschil tussen de diesels die ik gewend was en de superstille tsi motor die ik nu heb. Als je de auto start denk je "is ie wel aan?" Verder kun je erg lage toeren met de auto rijden en dat adviseerd de auto ook. Ik moet wel wennen om 45 in z'n 5 te rijden maar het gaat goed. Bij 60/65 geeft ie al aan dat ik door moet schakelen naar de 6. Het is een motor waar je heel rustig mee kunt rijden maar als je het gas in trapt dan heb je een echte racer. De 4x4 heb ik een beetje uitgeprobeerd. de rechter wielen in de berm en de linker op een betonpad. Snel optrekken en de auto acelereerd rechtuit zonder dat je maar iets merkt. Gelukkig is de auto met verhoogde vering afgeleverd. Mijn schoonvader heet een greenline en daar stond de auto vanmiddag naast. Dan zie een erg groot verschil, mt name trekhaakhoogte.
De Columbus is een superding en ik ben nog niet uitgeleerd met alle instelingen. De geluidskwaliteit is ook erg goed. Verder werkt het MFD ook mooi. De komende weken zal ik er steeds meer gewend aan raken.

Slimme scheurder is erg blij :super:
 

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Slimme scheurder, fijn dat 'ie er is.
Welke dealer heb jij ? Toch niet mijne hé, Broekhuis Emmen ?!

Wel heb je een erg mooie wagen, veel veilge kilometers voor je !
 
Bovenaan Onderaan