Nog 2 nachtjes slapen ... en dan ...

Mijn S2 is vandaag (eindelijk) bij de dealer gearriveerd. Direct even gaan kijken .... wat een beauty.
A.s. vrijdag kan ik hem al ophalen.

1 probleempje: besteld een grijs dashboard .. geleverd een zwart dashboard ... :shocked:
Daar mag de lease zich nog even over buigen :regels:

Hier alvast de eerste plaatjes:
 

Bijlagen

  • 2010-04-21 - Nieuwe auto (1).jpg
    2010-04-21 - Nieuwe auto (1).jpg
    20,4 KB · Weergaven: 70
  • 2010-04-21 - Nieuwe auto (5).jpg
    2010-04-21 - Nieuwe auto (5).jpg
    20 KB · Weergaven: 63

corsaar

Senior Member
Rombout @Direct even gaan kijken .... wat een beauty.
Helemaal mee eens een directeurs auto, heb je al een prive chauffeur ?
 
Ziet er erg goed uit.

Das wel even jammer van het dashboard inderdaad, komt wel meer voor binnen skoda als ik het zo lees dat dingen niet helemaal geleverd worden zoals ze besteld worden.

Maar wel een auto waar je veel plezierige kilometers in gaat maken volgens mij.

Suc6 met de laatste nachtjes slapen.

Gr Andre
 

Gieliovd

Forumguru
Kijk eens aan!

Hmm... misschien is er wat van het leasetarief af te snoepen vanwege deze fout?

Of een extra'tje? Columbusje bijvoorbeeld?
 

Roel

Lid
Gefeliciteerd!

Aflevering is dus 2 dagen na binnenkomst bij de dealer? Bij mij duurt het 13 dagen (zie ook in ander topic).
In ieder geval veel rijplezier toegewenst enne.... een zwart dashboard is veel mooier :-).
 
klopt, maar 2 dagen, ze zijn er gisterochtend direkt nadat hij van de transportauto gekomen is mee aan de slag gegaan.
Waarschijnlijk als een soort van goedmakertje voor het "verkeerde" dashboard.

De lease heeft het besluit over het wel of niet afnemen van de auto aan mij over gelaten. Heel netjes.

Zwart is inderdaad ook mooi ... alleen even een kleine terleurstelling als je niet krijgt wat je besteld hebt ... maar daar ben ik al weer overheen :winkie:.
 
Eindelijk ...

Dat 2 dagen zo lang konden duren ... :D
Maar hier is hij dan .. sinds vanmiddag op de weg.
Wat een genot om in te rijden. Een wereld van verschil met de Citroen C4GP waar ik uit kom. Veel degelijker en strakker - helemaal top.
Een kleine stukje file voor een stoplicht gehad .. wat een blikken van andere weggebruikers :xyxthumbs:

Over een paar dagen ga ik met deze nieuwe aanwinst op vakantie. Daarna zal ik zeker wat ervaringen met jullie delen.

zie mijn album voor wat foto's
 
Bovenaan Onderaan