Nog 11 nachtjes slapen...!

Dag mensen, ik ben een nieuweling op jullie forum en dit is mijn eerste bericht. Nog 11 nachtjes slapen en dan krijg ik mijn nieuwe O2! /forum/images/graemlins/yeah.gif Ik heb er zelfs al over gedroomd en ik ben al gaan kijken bij de dealer (Kreijne Midland in Hoogland/Amersfoort) want daar staat ie al op mij te wachten! Ooo wat is ie mooi! Maar ik mocht hem nog niet meenemen /forum/images/graemlins/407.gif want ik moet eerst mijn huidige lease auto (Seat Leon) nog helemaal oprijden.
Het is een <font color="blue"> Octavia 1.9tdi HB Elegance </font> - deep sea blue lak - licht beige interieur - VDO dayton MS4200RS (gratis gekregen /forum/images/graemlins/super.gif) - ruitenwisser achter en verder heb je volgens mij niets nodig want alles zit erop /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
Groeten van een nieuwe L&amp;K Fan! /forum/images/graemlins/rockon.gif
 

AMBIO2

Actief lid
Dromen over je nieuwe 02 , dan heb je het wel erg te pakken
zeg.
Maar goed , het is een goed teken.
Welkom hier en veel lees, schrijf en vooral rijplezier
 

Potje

Actief lid
Ik ga nog 1 nachtje slapen en dan is het feest!

Sterkte, L en K fan! We zijn in gedachten bij je de komende dagen!
 
Hé Potje, gefeliciteerd joh! Vandaag is al de grote dag voor jou aangebroken! Als ik zie wat je besteld hebt dan staat je heel wat te wachten zeg... Vooral dat leer en die wielen... Geniet van je nieuwe auto en veel veilige kilometers gewenst. Je zal wel erg blij zijn dat je van die Citroën af bent /forum/images/graemlins/1761.gif Groet
 

Berry

Senior Member
Ik zie hem zo meteen wel ik ga er nu heen want de mijne staat er ook Fabia Combe 1.9-TDI Equipe Zwart
 

Potje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Geniet van je nieuwe auto en veel veilige kilometers gewenst. Je zal wel erg blij zijn dat je van die Citroën af bent /forum/images/graemlins/1761.gif

[/ QUOTE ]

NOG DRIE KWARTIER!!!!

/forum/images/graemlins/1761.gif

Ja, ik ben erg content met de auto.

Maar die Citroen was eigenlijk best goed. Het voelde allemaal erg 'blikkerig' aan (zelf hoe de motor liep) maar er kwam erg veel kracht uit dat kleine blokje!
Ik geloof dat het blok in 110pk configuratie zelfs een toppertje is (in de V50).

Hey, L en K fan, nog 10 daagjes joh! /forum/images/graemlins/cheer.gif
 

Berry

Senior Member
NOG 7 NACHTJES SLAPEN /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/530.gif
 

Bijlagen

  • 11604-Equipe +1.9 TDI (6).JPG
    11604-Equipe +1.9 TDI (6).JPG
    23,2 KB · Weergaven: 18

Zoef

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
VDO dayton MS4200RS (gratis gekregen /forum/images/graemlins/super.gif)

[/ QUOTE ]
Is gratis krijgen hetzelfde als : een kadootje voor niets?
/forum/images/graemlins/shocked.gif /forum/images/graemlins/crazy.gif
Geintje.

Succes met het slapen, nog ff doorbijten.
gr.
Zoef
 
Hé Berry, Mooie bak hoor je Fabia! Als het goed is stond naast jouw auto die van mij rechts in de hoek, samen met die van mijn collega. We hebben allebei precies dezelfde auto besteld, alleen het chassisnummer is verschillend... En straks natuurlijk ook het kenteken... Nog even volhouden!
 
Na de herfstvakantie in Frankrijk bleek dat mijn O2 al een week bij de dealer stond. Ze waren al bezig geweest met de trekhaak en ik had ook nog mazel met de laatste en enig binnengekomen radio. Zaterdag zou hij gelevert worden, maar het werd donderdag en dan is het toch een beetje feest. Een prachtig wagen en hij rijd geweldig. Tot lekker laat al rond gereden en het is en blijft genieten. De gehele buurt vindt het een mooie kar met een mooi front en een hele mooie kleur. Bij kreijne hoogland stonden nog heel wat O2 en fabia,s te wachten die de komende dagen bij hun nieuwe maatjes terecht gaan komen.
De dealer is een aardige vent en zeer correct en houdt zich aan de afspraken en is erg klantgericht.
Ik zal morgen een foto plaatsen.

groet Passat
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
...Ze waren al bezig geweest met de trekhaak en ik had ook nog mazzel met de laatste en enig binnengekomen radio...

[/ QUOTE ]
Had JIJ mazzel? Volgens mij had de DEALER mazzel dat ie je auto nog net op tijd kon afleveren! /forum/images/graemlins/grin.gif
 

ExTaxi

Nieuw lid
waar blijven die verhalen van L en K fan nou? /forum/images/graemlins/winkie.gif
Mooie bak Reinier!
 
Bovenaan Onderaan