Nog 1 week(je)

Het is aftellen geblazen. Vrijdag 21 mei gaat mijn nieuwe O2 afgeleverd worden. Hij is rond 24 maart besteld. Eerste indicatie was leveren in de eerste week van juni maar hij is er dus volgende week al. :yeah: Totaal dan dus (maar) 8 weken levertijd.

Uitvoering:
Skoda Octavia Combi 1.2 TSI 105pk DSG-7 Ambition Business Line
Zwart
Hulpveren
Trekhaak
 

ebmc

Lid
Dat wordt nog een lange week voor je dan :-)

Alvast veel plezier en vele veilige kilometers toegewenst !
 
Da's toch wel lekker snel man; ik wacht sinds 18 maart op de S2. Dus ik moet nog enkele weken wachten. Ik wens je een "snelle" week toe.
 

O2_1.2TSI

Actief lid
??? Die van mij is rond 15 maart besteld: Combi 1.2 TSI ABL H6 en heeft gisteren pas zijn chassisnummer gekregen(uit de fabriek gerold zeg maar)
Nog niks bekend over transport naar dealer:407:
 

quorumz

Actief lid
nou as we speak werd ik net gebeld door de dealer, mijn auto (de skoda superb combi) is over een week technisch klaar gemaakt (de andere 17" velgen en eibach veren eronder) helaas krijg ik hem pas 11 juni...
 

quorumz

Actief lid
yez (je moet minstens 10 tekens gebruiken :) )
as vrijdag zijn laatste apk en beurt, nieuwe voorruit etc
 

Danman

Lid
Het is aftellen geblazen. Vrijdag 21 mei gaat mijn nieuwe O2 afgeleverd worden. Hij is rond 24 maart besteld. Eerste indicatie was leveren in de eerste week van juni maar hij is er dus volgende week al. :yeah: Totaal dan dus (maar) 8 weken levertijd.

Ik ben benieuwd, die van mij ook zelfde tijd besteld en levering ook gepland 1e week juni.
Heb nog geen telefoontje gehad, maar alles verliep volgens planning kreeg ik vorige week via de mail binnen...
O2 1.6TDI GBL
 
De eerste kilometers

Vandaag de eerste kilometers in mijn eerste Skoda mogen rijden :grin:. Wat een heerlijke auto. Alle veelbelovende woorden die ik op dit forum heb gelezen zijn waar. Het rijdt heerlijk ontspannen maar als je het gas even goed intrapt vliegt ie als een raket vooruit. En dat voor een 1.2 liter motor!

Morgen gaan de eerste kilometers op de snelweg gereden worden en daar kijk ik nu al naar uit.

Ook de Amundsen navigatie en radio bevalt goed (voor zover ik er gebruik van heb kunnen maken). Het reeds voorbereide SD-kaartje met muziek werd ook perfect herkend. Morgen eens kijken of ik de kaarten van de CD kan overzetten naar de SD-kaart.

Weltrusten. Meer berichten volgen later.
 

Wasmachineman

Forumguru
Zo Ruijgie, uit de veren maar weer en rijden maar !:winkie:
Veel veilige kilometers voor je.

:ot:Ik ga denk ik ook maar eens een proefrit maken in een 1.2
Als ik het zo hoor rijdt het erg goed.
Ben veroordeeld tot diesel, vind ik ook niet erg maar de benzinemotoren maken echt een inhaalslag. Misschien schakel ik de volgende keer om van diesel naar benzine. :ahum:
 
Tja, ik ben vooralsnog de eerste vier jaren ook weer tot een diesel verplicht, aangezien ik circa 50 k per jaar maak. Het omslagpunt ligt bij ons bedrijf voor diesel nu op 40 k. Voor de collega's die net onder die grens zitten wordt het een stuk voordeliger. Ik vind het rijden in een diesel in het algemeen fijner, maar inderdaad die kleine benzinemotoren zijn absoluut niet verkeerd. Tijdens de twijfelperiode tussen een Grand Scenic en Superb heb ik in een 1.4 Grand Scenic proefgereden; dat reed best lekker met behoorlijk veel koppel onderin. Voorlopig ben ik blij dat ik voor de S2 heb gekozen, althans op basis van de proefrit. Over twee weken mag ik hem ophalen. Als ik alle reviews lees zal het wel goedkomen.
 
Bovenaan Onderaan