Nog 1 nachtje slapen!!!

Jasper02

Banned
Ik hem lang getwijfeld over wit, maar ben toch heel blij dat ik heb doorgezet.
Wit is het nieuwe zwart toch? :)

Ik had het zelfde gevoel bij mijn OC2. Alleen besloot ik na een jaar dat het wit toch niet zo geweldig was.. Heb hem toen maar weer ingeruild en een zwarte SC2 besteld. Maar ieder zijn kleur.. Het is niet lelijk maar ik voelde me soms een schilder ermee ondanks de 18 inch luxon antraciet eronder. Have fun

tjokie

Senior Member
@ s-line Thanks! Moet zeggen dat de foto's van jouw auto mij mede hebben overtuigd om voor een witte te gaan!

@ Erwin, succes! Ik moest uiteindelijk 3 weken langer wachten omdat de huurauto een shortleaser was voor minimaal een maand, dat was al te lang in mijn ogen! ;o)

tjokie

Senior Member
Zal morgen nog wat betere foto's maken, maar hier alvast een voorproefje.

De dealer was in een olijke bui gisteren:
B7ABE072-CAA0-4B82-8B6F-F78B07198B73-10175-00000C285C7BCF35.jpg

Doek eraf!
AA41AFFA-5C67-4FC4-8C8C-7A6395E599F3-10175-00000C2838AC59C0.jpg

6AEF3C75-6902-45A8-8306-432823E28560-10175-00000C282B379BC2.jpg

Na de eerste rit:
4D14A831-8401-4CC3-A13B-8ED9F0250032-10175-00000C2844020493.jpg

Vandaag maar even setje luxe kentekenplaten besteld, was een miscommunicatie tussen dealer en leasemaatschappij. Dat maakt hem wel af vind ik altijd.

tjokie

Senior Member
Ik twijfelde bij mijn S2 twindoor tussen Platin Grey en Candy White. ik ben gegaan voor Platin Grey en Trifids in 17 inch, maar mijn collega bestelde destijds wel een witte met anthracite Luxons 18 inch. Achteraf had ik toch een beetje spijt van mijn keuze... Die van hem zag er gewoon bruter uit.

s-line

Forumguru
Ik had het zelfde gevoel bij mijn OC2. Alleen besloot ik na een jaar dat het wit toch niet zo geweldig was.. Heb hem toen maar weer ingeruild en een zwarte SC2 besteld. Maar ieder zijn kleur.. Het is niet lelijk maar ik voelde me soms een schilder ermee ondanks de 18 inch luxon antraciet eronder. Have fun
En nu geen begrafenis ondernemer dan?

@ Erwin, succes! Ik moest uiteindelijk 3 weken langer wachten omdat de huurauto een shortleaser was voor minimaal een maand, dat was al te lang in mijn ogen! ;o)

Ik heb er al meer dan 150 dagen opzitten. Langste tijd ligt al achter me.
Mooie keus trouwens. Wit is echt heel elegant. Ikzelf ben meer voor anoniem grijs gegaan. Combi gr8s met rs is een leuke wolf in schaapskleren.

Mooie keus trouwens. Wit is echt heel elegant. Ikzelf ben meer voor anoniem grijs gegaan. Combi grijs met rs is een leuke wolf in schaapskleren.

lawewing

Forumguru
De SuperB vind ik toch wel de mooiste Skoda op dit moment. En wit ziet ie er nog mooier uit. Gefeliciteerd met deze schitterende, ruime, kilometervreter! Veel aangename kilometers gewenst!!

F

fokkesukke

Grrr,

Vanwege mijn grote spoed met een nieuwe wagen heb ik gekozen voor de enige 2 ltr die op dat moment op voorraad was in België... en die is grijs (wel dezelfde 18inch velgen).

Maar wit maakt hem, vind ik, een stuk bruter. Chique bak, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.

Oja, afgezien van het uiterlijk, hij rijdt geweldig. Ik heb de mijne nu iets meer dan 3 maanden met bijna 19.000 op de teller en ik glimlach nog elke keer als ik telefoon krijg om ff naar zuid-frankrijk of zo te moeten rijden. wat een heerlijke auto!!!!

Geniet ervan

tjokie

Senior Member
Mooie keus trouwens. Wit is echt heel elegant. Ikzelf ben meer voor anoniem grijs gegaan. Combi grijs met rs is een leuke wolf in schaapskleren.

Thanks, ik had anoniem Platin Grey, ben wel heel blij met deze kleur! Je herkent je auto zo op een parkeerterrein.

Miez1

Forumguru
Hi Tjokkie, goeie bak man! Hoewel ik zelf in een zwarte 'cruise' blijf ik wit ook erg mooi vinden voor deze auto. En S-line heeft overigens wel meer mensen overtuigd hier op dit forum <biggrin>

Alles gute en veel veilige kilometers gewenst !

Miez

tjokie

Senior Member
Thanks!

Nadat ik twee maanden geleden dus mijn auto besteld had liep ik bij de dealer naar buiten en daar stond deze op het parkeerterrein:
FA36B842-7186-4115-B572-9A15051D5EDC-2885-0000033A1F45BD7E.jpg

5C58CF71-FB8B-4CA1-9825-3D49F2866410-2885-0000033A2394F6E5.jpg

Dus ik weer naar binnen, verkoper mee naar buiten genomen, bleek deze van de regiomanager van Pon te zijn...
Wat een toeval!

tjokie

Senior Member
Kleine update!

Heb de 'oude' logo's vervangen voor nieuwe!

Logo op de grill doe ik komende week even. Die schijnt iets bewerkelijker te zijn...

Bovenaan Onderaan