Nog 1 nachtje slapen!!!

CDK

Forumguru
mooie foto's en idd ook ik deel jouw mening :) 10 x beter als het oude logo, ik ben ook blij dat ik ze er op heb laten zetten! nu het stuur nog! ;)

greetz Corné

Rosinfield

† In Memoriam
ik vind het oude toch veel en veel mooier met dat groen. Maar ik ben natuurlijk ook zelf een oude lul.

CDK

Forumguru
@Supersjors, blijft het logo nog steeds goed zitten? en wil je me ff een PM sturen met de gegevens van die verkoper op marktplaats aub?

greetz Corné

De Stip

Forumguru
Ja, het logo zit na diverse beproevingen nog steeds naar m'n zin. Het enige jammere, is dat het echte stuurembleem wat nu bijvoorbeeld op de vernieuwde Fabia gemonteerd word, echt reliëf heeft en eruit ziet zoals de naafdoppen. Dat is pas echt vet! Maar ondertussen is "mijn" oplossing denk ik wel de hoogst haalbare.

Ik ben in contact met m'n leverancier om te kijken, of er tegen gunstige voorwaarden aan onze leden geleverd kan worden. Wacht uit!

De Stip

Forumguru
Jos via Marktplaats b.2ytmu67puwnuv@mail.marktplaats.nl Dit is het mailadres van de pax, waar ik de logo's vandaan heb. Ik wilde eerst zelf een voorraad aanleggen en tegen kostprijs aan de mede forumleden leveren, maar Jos had daar niet zo'n behoefte aan. Jammer, want nu betalen we teveel en is het logistiek niet handig.
Vastplakken van de logo's doe je het best met montage kit, direct grip kleefband van Bison. Gewoon het stickervel afpellen wat achterop het logo zit, daaroverheen de strips plakken van Bison en op maat knippen. Succes gegarendeerd!

s-line

Forumguru
Ik heb de nieuwe logo's weer verwijderd,ik vind het toch niet zo mooi staan op een of andere manier.
Wel op de nieuwe octi en rapid overigens daar past het beter een modernere uitstralingen ofzo!

CDK

Forumguru
@ S-line, ja blijft een persoonlijk iets hè ;) ik vind het nieuwe logo vooral tijdlozer ipv moderner, dat groen in het oude logo vond ik niet zo geweldig ;)

s-line

Forumguru
20130601_204037_zps773003e6.jpg

Zo zijn ze nu!

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan