Nieuwkoop, Den Bosch

Spierings

Forumguru
Ben in mijn tijd met mijn Seat wel eens bij Nieuwkoop den bosch geweest, vond ik echt niks. Wat een kwal staat daar achter de balie...

Zeggen dat een losse veer in de stoel niet binnen de twee jaar garantie viel omdat ik het onderhoud zelf doe en dat dit bij een beurt altijd gecontroleerd wordt.. Wat een onzin.. Na een uitbrander toch naar gekeken, na twee afspraken eindelijk opgelost..

Ook het magazijnbediende van Nieuwkoop is stukken beter als Noordhoek. Maar moet wel zeggen dat ik nog niet in hun nieuwe pand ben geweest.. Aankomende maandag no even een trekhaak kabelset voor mijn Fabia halen...

Dat Nieuwkoop nu alleen een service partner is komt naar mijn weten niet doordat de verkoop overgenomen is maar doordat Noordhoek ook Skoda dealer is geworden is en nieuwkoop hiermee gestopt is.. Natuurlijk heeft pon hier wel een dikke vinger in de pap...
 
Noordhoek is al sinds vele jaren Skoda dealer in Tilburg, Waalwijk en Oss. Ze zijn destijds eind jaren 90 begonnen als Seat dealer in Waalwijk en ook dat dealerschap is de laatste jaren uitgebreid naar Tilburg, Oss en Den Bosch. Nu is dus de vestiging in Den Bosch ook Skoda dealer geworden zodat in alle 4 plaatsen Skoda en Seat verkocht worden.

Ik denk niet dat Nieuwkoop Den Bosch vrijwillig afstand heeft gedaan van de verkoop van Skoda. Ken dit bedrijf en de medewerkers al heel lang, heb er 2 Octavia's gekocht in het verleden en een Fabia in onderhoud gehad. Vooral in de zakelijke markt (lease) verkochten ze veel Skoda's en dat zal zeker lucratief zijn geweest voor Nieuwkoop.
Ik denk dat Pon het niet langer goed vond dat Skoda in één showroom stond naast de merken Fiat, Alfa, Suzuki en Mazda. Wel vreemd om te zien dat de Skoda hoek nu is ingenomen door Jeep....
 
Bovenaan Onderaan