Nieuwe Yeti.

JdeGroote

Senior Member
Kende details concept niet. Mooie elementen interieur, stoelen en cockpit. De fietsendrager had wat mij betreft ook reality mogen worden;)
 

VAG-man

Forumguru
Ik dacht even dat Skoda de Yeti ging terugbrengen...

Het zou wel mooi zijn!
Liever de Yeti dan de Roomster.
Sorry maar ik heb de Roomster altijd zo'n lelijk hok gevonden. Echt iets voor de 65+ mens. :pardon:
De Yeti heeft nog wat stoers, zeker de de 1e serie met de ronde koplampen.
 

VAG-man

Forumguru
Ik zat al te wachten op je reactie @EdK.
Gebaseerd op dat ik er niet in gezien wil worden met mijn jeugdige uitstraling.
 

JeSko

Forumguru
Vind de Roomster nu ook niet bepaald mooi, handig zal ie best zijn, en betrouwbaar ook, maar mooi? Neen. Dat ie voor een 65 plusser zou zijn wil ik dan weer niet zeggen, maar iemand jong en sportief zie ik niet rijden met een Roomster.
 

Okki

Donateur
Een Polo is ook niet voor 65+ eraf, maar toch weet ik dat er eentje er in rond rijdt.

Overigens....leuke rubriek. Ik had een bepaald autoblad al eens een suggestie gedaan om voorspelde (toekomstige) modellen te vergelijken met wat het uiteindelijk is geworden.

De Yeti heeft het wat dat betreft niet onaardig gedaan....
 

Rosinfield

† In Memoriam
En je hebt Polo's en Polo's he ;) Als ik zou willen stereotyperen zou ik zeggen dat een Cross Polo echt iets is voor een leeftijdsgenoot :)
 

bouwdirk

Senior Member
wel ik moet zeggen skoda in het plaatwerk gedrukt vind ik nog zo lelijk niet, zouden ze optie van moeten maken.
 
3 jaar fantastisch gereden in een roomster 1.2 tsi, of je sportief rijd hangt van je loden poot af.
Turbo komt er lachend in en evengoed nog 1:12 - 1:15.
Met 6 jaar gekocht en geen andere fratsen gehad als normaal onderhoud.
Riante ruimte achterin op vakantie. Uitstekend als je af en toe iemand moet vervoeren die afhankelijk is van een rolstoel, geschikt voor langere mensen.
?Hondenhok?
Ik overwoog om een Yeti te kopen, maar mijn vrouw zei... Ik rij niet in een honden hok.
Het is en blijft gelukkig allemaal " smaak"
Wat de één vervloekt, prijst de ander de hemel in.
(net als een garage keus en merken)
Ik wil b.v. nog geen Franse auto gratis.
M vr gr,
Peter.


Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan