Nieuwe Uitlaat op mijn Superb III

Welk eindstuk op mijn Superb III


  • Totaal aantal stemmers
    89

Giant

Forumguru
@Tuulster heeft deze oogstrelende operatie ook nog iets met het geluid gedaan of is het motorgeluid en het geluid van de auto buiten onveranderd gebleven?
 

Middag

Forumguru
De looks zijn Fantastisch! Beter dan wat Volvo af fabriek doet met de v60. Daar zie je het dunne pijpje gewoon achter het sierstuk zitten.

Mooi gedaan en denken dat je met een diesel ook geen extra geluid moet willen.. Of het moet de D5 zijn van Volvo... Dan wel ja!
 

CDK

Forumguru
@paultie, in eerste instantie heb ik mijn uitlaat door Celtemp laten doen, helaas heb ik daar al heel snel flink spijt van gekregen en heeft TVS het volledig mogen overdoen.
 

paultie

Forumguru
We zitten op pagina 10. :D ben wel erg benieuwd wat ze aan mijn ontstuimige 6bak dsg kunnen doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Jese8

Ex-lid
De looks zijn Fantastisch! Beter dan wat Volvo af fabriek doet met de v60. Daar zie je het dunne pijpje gewoon achter het sierstuk zitten.

Mooi gedaan en denken dat je met een diesel ook geen extra geluid moet willen.. Of het moet de D5 zijn van Volvo... Dan wel ja!
Ja, dat heeft mijn RS ook wel hoor. Maar bij de Volvo waar u het over hebt zie je inderdaad zo een klein ovaaltje achtig gaatje duidelijk zitten.
 

Tuulster

Forumguru
Wederom het grappenkanon van het forum die @s-line......
Wat heb jij eigenlijk allemaal gedaan aan dat kleine franse welpje van je........:pieker: :arghh:
 

Tuulster

Forumguru
Laat me dat nou helemaal niets verbazen... je komt ze overal tegen! :deuk:

Jaren in de grensstreek gewoond en veel duiters ontmoet, die hadden ook alles "Bei uns zuhause"........
 
Bovenaan Onderaan