nieuwe SuperB iV rijder

Gegroet,

Thierry hier (38) van nabij Antwerpen.

Al lange tijd was ik aan het speuren naar een vervanger voor mijn Ford Focus SW, en daar had de SuperB mijn aandacht gevangen.
Liefst nog in de PHEV versie aangezien dat ideaal is gezien mijn woon- werk verkeer.
Vorige week was dan eindelijk het moment daar en mocht ik mij een SuperB iV rijder noemen.

Modelletje 2020 Sportline met 86k op de teller maar geen krasje op te bespeuren en geen kreukje te zien op het interieur.

Sindsdien is er nog geen dag voorbij gegaan waarop ik niet ieder moment aangrijp om in deze auto te kunnen rijden.
HEER-LIJK stukje techniek is dit.

Sta me toe dat ik hier af en toe het collectieve geheugen even ga aanspreken om wat ditjes en datjes op te steken over deze wagen en aanverwanten :giggle:.

PXL_20240419_121612039-EDIT.jpg
 

Antera

Donateur
Van harte welkom en veel plezier met je nieuwe rIde. Wel een heel andere auto dan je had. Lekker al de ruimte ;)
 
Van harte welkom en veel plezier met je nieuwe rIde. Wel een heel andere auto dan je had. Lekker al de ruimte ;)
Thanks. Ik had geen klagen van de Focus hoor, was an sich ook best wel ruim en qua rij-eigenschappen ook een leuke auto (staan ze voor bekend ook natuurlijk). Maar wat randzaken hebben mee richting een andere auto gestuurd en ik dacht... waarom ook niet hé :giggle:
 
Bovenaan Onderaan