Nieuwe skoda :)

Binnekort mag ik er aan geloven! De Lease Fabia word ingeruild voor een nieuwe lease Octavia :)

En dan wel voor de Octavia 1.6TDI Greenline Businessline, met als opties Sunset achterruiten en elect. ramen achter (waarom is dát niet standaard?!)..

Ben alleen nog niet uit over de kleur, of black magic of grijs...

En wat is tegenwoordig de levertijd van een octavia ?!
 

hemi24

Forumguru
Van harte, en ik zou zeggen: luister naar Van Inkel (70% van de verkochte O2's is al magisch zwart...)
 

Wasmachineman

Forumguru
Mijne is ook magisch zwart ! En ik sta ook vaak in de wasstraat.
Volgende kleur wordt toch weer iets lichter...

edit : die achterramen als optie is geniaal, zo vliegt de marge mooi omhoog op de auto ! Wie gaat nu nog slingeren ?
edit : ik zou gaan voor komogrijs ! Je weet wel van die Komo vuilniszakkenkleur, antraciet ?
 

MarcoO2

Forumguru
Is 70% van de verkochte O2's zwart...? Dat zou ik niet zeggen als ik om me heen kijk op de weg! :crazy:

Enne, wasman, niet zeuren over mijn mooie anthracite grey hé! :grin:
 

verglas

Nieuw lid
Ik heb ook getwijfeld tussen zwart en anthraciet grijs. De laatste is het geworden. Rij er nu 1,5 week mee rond en krijg veel complimenten, zowel over de auto als over de kleur. Een paar straten verderop staat een zwart exemplaar en als ik dat zo zie, is mijn keuze een hele goede geweest..!!
 

Wasmachineman

Forumguru
@ MarcoO2 : Er staat toch "Ik zou gaan voor Komogrijs" ?
Ik wil ook geen zwart meer ! Komogrijs is best mooi alleen die naam hè ?:grin:
 

hemi24

Forumguru
Misschien verkoopt het beter als je het Como Grey gaat noemen?

de Rosso Brunello is ook een mooie kleur, maar zou eigenlijk i.c.m. chroomomrande ramen leverbaar moeten zijn!

Met de juiste velgen en donkere ramen is fel-rood ook een aardige combi!
 

Captain Hook

Forumguru
Komo-grijs roept associaties op met Komo-vuilniszakken... en die zijn idd grijs... :koffie:
892007.jpg
 
Antraciet was bij ons eigenlijk de 2e keus en zwart de 1e. Aangezien wij de auto graag snel wilde en dus op een voorraadauto uitkwamen is het toch een, zoals jullie noemen, komo grijze geworden.
Zat eerst nog twijfelen of het wel mooi was, maar heb er absoluut geen spijt van.
Vooral in combinatie met de sunset is het heeeeel mooi.
Heb ook al veel positieve reacties gehad over de kleur.
En na 2 zwarte auto's is het ook weer eens wat anders.
 

Falcon

Donateur
Waarom kiest er eigenlijk nooit iemand voor Artic Green? Dat zelfde had je met Island Green bij de pre-facelift model :)
 

Luke

Forumguru
Speciaal opdat jouw wagen een uniek stuk zou zijn en blijven!! :grin:
Je mag er terecht trots op zijn. :xyxthumbs:
Vind het ook een mooie kleur, hoor, maar ik zou felle kleuren alleen nemen in combinatie met vette velgen en verduisterde ruiten. Weet je wel, alles erop en eraan. Da's een kleur die de aandacht trekt, m'as tu vu... en dat karakter strookt voor mij niet met het brave huisvaderkarakter van een greenline.
 

hemi24

Forumguru
Als ik in zuid europa zou wonen, zou ik zeker voor een kleur als arctic green of aqua blue hebben gekozen: prachtige kleuren in de stralende zon!!!

De meeste mensen gaan net als ikzelf meer op safe, en kiezen een kleur waarvan we bijna zeker weten dat we deze na 3 a 4 jaar ook nog mooi vinden.
Waarschijnlijk gewoon gebrek aan lef... ;)
 
Ik zag laatst op de A2 bij Utrecht een O2 combi in Arctic green. Heb zelf ook nog even getwijfeld over deze kleur, maar het is toch Storm blue geworden.
 
Bovenaan Onderaan