Hi! Ik ben BJS en tot voor kort was ik een Volvo rijder. Helaas reed ik die total loss. Dus op zoek naar een andere auto. Liefst een stukje jonger, plugin hybride en een redelijke accu. En van een zelfde grootte als de V70 wat noodzakelijk is met vrouw en twee kinderen. Na een proefrit in een Octavia 1.4 PHEV waren we verkocht. Die specifieke Octavia ook, maar dan aan iemand anders. Dus op zoek naar een ander exemplaar. Dat was nog een uitdaging want veel zijn ze niet te vinden. Of je moet bij dozenschuiver Seldenrijk iets willen kopen. Maar daar werd ik niet zo blij van.
Uiteindelijk kwam ik bij onderstaand exemplaar uit van 2021 met 167.000km. Pluspunten: rijdt heerlijk, ruim en goed uitgerust. Minpunten: Bij korte richels hoor ik rechtsvoor een klein bonkje. Wellicht een koppelstangetje die wat slap in zijn rubbers zit. Moet ik nog laten checken. En de stoelen van de Volvo zijn nog altijd de beste in zijn soort. Ik ben wel benieuwd of iemand mij kan vertellen welke stoelen beschikbaar waren voor de IV in 2021. En welke type stoelen ik dan in de auto heb.

Uiteindelijk kwam ik bij onderstaand exemplaar uit van 2021 met 167.000km. Pluspunten: rijdt heerlijk, ruim en goed uitgerust. Minpunten: Bij korte richels hoor ik rechtsvoor een klein bonkje. Wellicht een koppelstangetje die wat slap in zijn rubbers zit. Moet ik nog laten checken. En de stoelen van de Volvo zijn nog altijd de beste in zijn soort. Ik ben wel benieuwd of iemand mij kan vertellen welke stoelen beschikbaar waren voor de IV in 2021. En welke type stoelen ik dan in de auto heb.