Nieuwe Skoda rijder

Goedemorgen / middag / avond allemaal!

Vanaf volgende week zaterdag ben ook ik een Skoda rijder.

Ben al een tijdje aan het scrollen geweest door de bekende autoverkoop websites / apps.

Opeens stond er een witte (PHEV) Superb Combi Sportline uit 2020 met 57000 km's te koop op een mooie afstand van mijn woonplaats.

De auto stond eind van de dag op internet en ben de volgende dag gelijk naar de dealer gegaan om hem te bekijken.

Zoals vele Superb auto's was ook deze erg in trek want er stonden al drie proefritten gepland voor na het weekend.
Gelukkig had ik het weekend om er goed over na te denken.

Al wat aan het rondneuzen geweest op het forum en her en der alvast wat informatie opgepakt.

De auto zelf krijgt voor aflevering een grote beurt en de DSG bak wordt ververst.
De type aanduidingen worden weggehaald en i.p.v. stoffenmatten komen er rubberen in (vooral met kinderen erg handig en veel makkelijker schoon te maken).

Mijn huidige auto is de Renault Talisman Estate - Initiale Paris uitvoering in de kleur donkerpaars?.
Helemaal geen verkeerde auto alleen de EDC automaat laat goed merken wanneer hij aan het schakelen is en de kleine stukjes die ik elke dag rijdt (10 / 15km) is ook niet goed voor de portemonnee.
Hierdoor kwam de Superb combi (phev) in beeld.

Weet niet of het handig is om een aparte topic aan te maken voor de vragen die ik heb of gewoon in dit topic te gooien?

Op dit moment alleen een foto van de dealer.
 

Bijlagen

  • X249ZG_4.jpg
    X249ZG_4.jpg
    49,2 KB · Weergaven: 20

Canon-Eye

Forumguru
Weet niet of het handig is om een aparte topic aan te maken voor de vragen die ik heb of gewoon in dit topic te gooien?
Ik zou er een afzonderlijk topic voor aanmaken, hetzij in "Mijn Auto" (met alles wat er in de loop van de tijd opkomt) of anders per onderwerp apart in de relevante secties van het forum, naargelang de aard van de vraag.
Welkom overigens.
 
Bovenaan Onderaan