Nieuwe skoda rijder erbij

djmshell

Senior Member
Dag allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en zal me dus even netjes voorstellen.
Ik Michel (30 jaar)

Na 5 jaar zonder auto te hebben gedaan en met de komst van ons dochtertje vorig jaar mei, afgelopen 1 april (geen grapje:grin:) na een lange periode van oriënteren, besloten om een skoda dealer binnen te lopen en een skoda te gaan bestellen.

Het is geworden:
Skoda Fabia Combi Greenline 1.2 TSI. rallye green metallic lak, met Dakrail, klein lederpakket, Sunset, PDC Climatronic, Multi funtioneel stuurwiel, Maxidox, MDI, Bleutooth en vaste trekhaak.

Op een later tijdstip komen er nog RVS dorpellijsten, Decoratiefolie op de zijkant en kunstof kofferbak schaal.

Nu is het wachten geblazen tot we de auto kunnen gaan afhalen. Volgens dealer zal dat half augustus zijn. Tot die tijd blijf ik bij wijze van voorpret; meelezen op dit forum en ervaringen volgen van andere skoda rijders.:winkie:
 

djmshell

Senior Member
Ik hoop het.... mijn vrouw is er nog niet echt van overtuigd. Wat ik wel weet is dat ik bij ons in de contrijen nog geen een heb zien rijden in die kleur.
 

djmshell

Senior Member
UPDATE:
Vanmiddag via de mail update gehad van mijn dealer.

Auto staat op voor productie in week 26.
Volgens dealer wordt het afhalen/rijden in onze nieuwe faab week 28/29.

Dus eerder dan eerst de indicatie was.
 

Foleor

Nieuw lid
Hallo allemaal, :aangenaam:
Lees al een tijdje door dit forum, maar heb gistermiddag mijn Fabia Combi Greenline 1.2 TSI, Storm Bleu, Dakrail, Maxidot en vaste trekhaak opgehaald, en een Opel Meriva ingeleverd.
Wel even wennen en de 3 kinderen zijn van mening dat de Fabia iets smaller is dan de Meriva.
Ik hoop dat ik veel plezier zal beleven aan deze Fabia.
De 1e indruk (de belangrijkste!!) is heel goed.... dus dat plezier zal waarschijnlijk wel lukken.:super:
 

djmshell

Senior Member
na lang wikken en wegen hebben we besloten om onze in bestelling staande Fabia combi greenline te voorzien van een set nieuwe schoenen en de antares velgen te houden voor de winterbanden.
setje schoenen wat er onder gaat komen is Cigaro 17'' hieronder een plaatje. het lijkt ons erg mooi staan op onze rallye green combi.
Bekijk bijlage 14436
 

Fabia

† In Memoriam
Heel mooi, dat zal zeker waanzinnig staan onder rally green. Ben benieuwd naar de foto's. Ik zou die wel in het wit willen hebben.
 

djmshell

Senior Member
Velgen staan in backorder:( hopelijk zijn ze er voor de auto afgeleverd wordt kunne ze er direct onder..... We shall See
 

djmshell

Senior Member
Velgen zijn inmiddels binnen.

Kreeg vanmorgen van dealer telefoon dat productie nu definitief vast staat voor week 26 dus nog een paar weekjes geduld.
 
Stoere kleur. Veel plezier met je nieuwe Fabia combi en eindelijk eens een keer geen greenline maar een lekkere TSI.
 
Inderdaad, maar het neemt niet weg dat ik de rally green kleur ook zeer appart vindt. Ik heb er tot nu toe maar 1 zien rijden.
 

RefleCs

Forumguru
Ziet er goed uit allemaal! Nu nog de zwarte grille en de monte carlo koplampen en mistlampen en hij is helemaal da bom!
 

djmshell

Senior Member
Vandaag even bij de dealer geweest. Om ter spieken of onze faab toevallig al daar aangekomen was. en jawel hoor Dealer vertelde dat hij net van de trailer was afgerold. ( maar goed dat we niet eerder zijn gegaan):D. Gelijk even de agenda getrokken voor de aflevering. Helaas was dat even puzzelen:(. Op 21 Juli gaan we hem ophalen.

Maar ik zal jullie de plaatjes die ik gauw heb geschoten niet onthouden. (helaas wilde de zon niet echt meewerken:()
IMG_20110709_160212.jpg IMG_20110709_160203.jpg
IMG_20110709_160249.jpg
 

djmshell

Senior Member
Ach ja, het mag de voorpret niet drukken. Maandag even afspraak maken voor het monteren van de andere schoenen.

Heb inmiddels ook maar even een foto album aangemaakt.
 

djmshell

Senior Member
@ EdK :D We moet werken helaas en daar we 40 km om moet reizen ( zoals ik hier op het forum al eens vermeld heb zijn we nu nog kompleet autoloos) gaat hem dat jammer genoeg niet worden. We zullen gewoon nog ff geduld moeten opbrengen tot de 21 ste.
 

djmshell

Senior Member
Morgen is het dan zover. Na 3,5 maanden wachten gaan we dan eindelijk onze nieuw auto ophalen.

Zodra ik tijd heb zal ik spoedig wat pics posten.
 
Bovenaan Onderaan