Nieuwe Skoda Fabia Combi GL in bestelling

Hetzer

Forumguru
in 1 woord prachtig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, mooie bak zeg staat erg goed die diffuser met uitlaat.
en sorry voor de rest, maar het rally-green is toch echt de allermooiste kleur :);)

djmshell

Senior Member
Hele mooie GL hoor Sietze. Diff maakt het mooi af.
En ja de kleur...... great minds think alike :winkie:

Hij is mooi geworden Sietse1981!

Vooral die RS diffuser met uitlaat :super: Klein detail, heb jij donkergrijze kapjes op je wielbouten?

djmshell

Senior Member
@ dardara, ik heb ook donker grijs kleurige boutdopjes bij mijn set gigaro. denk dat dat er standaard bijhoord???.
alleen misschien niet bij de geheel zilver kleurige gigaro's????

Af-fabriek komen de auto's binnen met donkergrijze doppen voor de wielbouten. Het probleem van wielbouten is dat ze na verloop van tijd gaan roesten, vandaar die plastic kappen. Op mijn auto met de zwart-zilvere Gigaro's heb ik zwarte kapjes besteld, staat een stuk beter (er staan foto's van mijn auto ergens hier op het forum). De donkergrijze kapje gebruik ik bij andere lichtmetalen velgen type Antares met winterbanden.

Sietse1981

Nieuw lid
Onlangs ook de IRC kampioenschapsstickers besteld bij de dealer en geplaatst. Ik heb behalve de IRC stickers boven de zijknipperlichten ook de grotere sticker op de achterruit geplaatst. Hieronder het resultaat:

IRC sticker 1.jpg IRC sticker 2.jpg

djmshell

Senior Member
Stickers zijn inmiddels besteld. Woensdag moet de Faab voor zijn eerste beurt. dan gelijk stickers en nog wat andere accesoires ophalen.

Ben benieuwd wat ze over mijn faab gaan zeggen want hij is stock afgeleverd, maar stock is hij inmiddels niet meer.....:super:

Hoor de verkoper nog zeggen, Meneer bij deze auto is niets mogelijk alleen wat in de GL folder staat.
hij beweerde zelfs dat het niet toegestaan is om accesoires van de fabia ( non GL)
niet op een GL mogen. dit omdat je strafbaar zou zijn........

Hem toen wel de neus gewassen met het feit dat er wel een trekhaak onder gign en dat dat ook niet een optie was in de GL folder maar dat hij wel in de regulieren accesoire lijst staat.

Daarom was ik ook zo blij met dit forum :)

djmshell

Senior Member
Heb de 2 knipperlicht stickers besteld. en een kofferbak stootlijst tegen beschadigingen bij in en uitladen. ( deze ga ik zelf Wrappen) , rubberen kofferbak mat.
en verticale Netten set voor in de koffer.

Verder staat er nog op verlanglijstje JD Tuning en Achter DIff, Sieruitlaat en sport pedalen ( alles zelf monteren) maar het verlanglijstje zal even op zich laten wachten ( vakantie en nog andere kosten in het vooruitzicht :( )

En ik ben nog steeds bezig om de kofferklep automatisch te laten openen. Dit heb ik wel werkend alleen zijn de krachten die op de bevestigingspunten komen te staan veelste hoog. En daar heb ik nog geen passende oplossing voor dus dit weer eraf gehaald

Sietse1981

Nieuw lid
Nog even een aantal foto's van de auto, geeft een beter beeld van de IRC stickers. Tevens een foto van de Schroth schouderpads die ik heb geplaatst. De Greenline labels voor en achter zijn nu ook verwijderd.

P1050357.jpg P1050354.jpg P1050353.jpg

djmshell

Senior Member
Mooi hoor....... die kont :winkie:
Blijft ook een mooie kleur.

Ik ben van de week mijn spiegels in de carbon gezet......

kun je vinden in het mijn auto topic mocht je willen kijken

Gister voor de eerste beurt geweest. Ze waren nogal onder de indruk van mijn faab combi. ze wilde allemaal ( monteurs en verkopers) met mijn faab op de foto :worshippy:

Bovenaan Onderaan