Nieuwe Skoda Fabia Combi GL in bestelling

Sietse1981

Nieuw lid
@dadara, ja ik ga kijken wat de mogelijkheden zijn bij mijn dealer v.w.b. de diffuser. Bedankt voor het nummer!

@Ronnie, volgens mij is jouw nummer van de achterbumperspoiler voor de combi i.p.v. de RS diffuser als ik zo naar je plaatje kijk.

@Sietse1981,

Ben benieuwd wat men zegt.....zullen wel aangeven dat het niet kan....
Mag ik vragen bij welke dealer je zit?

Sietse1981

Nieuw lid
@dadara,

Ja, het is mogelijk om een RS diffuser te bestellen. Op dit moment is alleen nog niet bekend wat de levertijd ervan is maar dat is men nu aan het uitzoeken.

Ronnie

Forumguru
Helaas, ETKA geeft alleen aan dat er eindstukken zijn voor de 1.9 TDI en de 2.0 FSI....

Bijlagen

• Fabia 2 eindstuk Aug. 27 21.48.jpg
    Fabia 2 eindstuk Aug. 27 21.48.jpg
    108,4 KB · Weergaven: 26

Ronnie

Forumguru
In ETKA wordt de RS uitlaat inderdaad niet apart aangegeven..... (in ieder geval niet t/m 2012) misschien na de volgende update eind september....

Sietse1981

Nieuw lid
Hallo mensen,

Ik heb bericht gekregen van de dealer dat de RS diffuser via backorder is binnengekomen en geplaatst gaat worden i.p.v. de achterbumperspoiler. Goed nieuws dus!

Sietse1981

Nieuw lid
Ik heb afgelopen week de Fabia opgehaald en, zoals beloofd, hierbij de foto's! Hierop is ook goed te zien hoe de RS diffuser succesvol is gemonteerd aan de achterzijde. Het is de 2012 versie van de GL, dus met schijfremmen achter (remklauwen achter dus ook rood meegespoten net als voor) en zonder sportonderstel.

P1040965.jpg P1040966.jpg P1040973.jpg P1040983.jpg P1040984.jpg

Bovenaan Onderaan