Nieuwe Skoda Fabia Combi GL in bestelling

Sietse1981

Nieuw lid
Hoi allen, ik ben nieuw op dit forum. Ik heb onlangs een Skoda Fabia Combi GL besteld (zie handtekening voor specs). Het zal nog een paar maanden duren voordat hij komt, maar ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat! Foto's komen uiteraard wanneer de auto binnen is.

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum en ik ben erg benieuwd naar de foto's als ik zo je handtekening lees.

Sietse1981

Nieuw lid
Bedankt! Ik ben inderdaad ook erg benieuwd... Even kijken hoe het geheel er uiteindelijk met de achterbumperspoiler en uitlaatsierstuk uitziet, want volgens mij zijn er daar nog niet zoveel van in NL.

djmshell

Senior Member
Welkom op het forum. Mooie samenstelling van de faab hoor. Succes met de voorpret en het wachten.

en uuuhm mooie kleur heb je uitgekozen:winkie: zo niet de mooiste:grin:

Ben benieuwd naar de kiekjes

Sietse1981

Nieuw lid
Bedankt djmshell! Ik ben idd erg blij dat Rallye Green ook in NL te verkrijgen is, want volgens mij ook de mooiste kleur :grin:.

Hetzer

Forumguru
Hey Sietse welkom!!!!!!!!!!!!!!,
Echt een geweldige kleur dat S-2000 rally groen :)
wb30hg.jpg

Ik hoorde van een kennis die bij een VAG/Occasion dealer werkt in Barneveld, dat ze voor een rally-green 1000 meer inruil geven dat voor een artic green!!

Anyway, er moet tzt maar eens een Rally-geen meeting komen :), er zijn er wel weer aardig wat hier op forum !!!!!!!!!! veel plezier hier nog op het forum en succes met het wachten.

( ps, ik heb je bericht verplaatst naar mijn auto)

Sietse1981

Nieuw lid
Bedankt Hetzer, misschien omdat Rallye Green populairder is dan Arctic Green, wat ik niet onbegrijpelijk zal vinden :winkie:.

Hallo Sietse1981,

Leuk om te lezen dat je een Skoda Fabia Combi GL hebt besteld met een aantal extra's die niet standaard zijn.

Vraagje: heb je de achterbumperspoiler besteld die over de hele onderste breedte loopt van de achterbumper of een diffuser? En heb je dan een ovaal sierstuk?

Sietse1981

Nieuw lid
Hoi dadara, dank je! Ja klopt, het is inderdaad de achterbumperspoiler die over de hele onderste breedte loopt en deze zal ook in z'n geheel rallye green worden gespoten (zoals uit de accessoirefolder van de Fabia). Het sierstuk is inderdaad ovaal en is ook de originele accessoire zoals in de folder te zien is.

Hallo Sietse1981,

Ben benieuwd hoe dat eruit ziet, t.z.t. svp foto's maken en hier plaatsen.
Zelf heb ik op mijn Fabia Combi GL een diffuser (de originele zoals bij een RS) met ovaal uitlaatsierstuk.

@sietse1981,

Diffuser is origineel via de dealer besteld. Het is wel wat werk om hem te monteren. Ik zal zo spoedig mogelijk een foto uploaden, kun je zien hoe dat staat i.c.m. een ovaal uitlaatsierstuk.

@Ronnie,

Leuk geprobeerd maar helaas....dat is niet het goede nummer....

@Sietse1981

Het nummer is 5J9807091C 2Z0

Ga je twijfelen of je ook een diffuser wil ipv de spoiler?

Ronnie

Forumguru
Zou toch zweren dat ik het goed gezien had.......

Bijlagen

• Diffuser Fabia 2012 Aug. 10 22.25.jpg
    Diffuser Fabia 2012 Aug. 10 22.25.jpg
    128,4 KB · Weergaven: 45
Bovenaan Onderaan