Nieuwe skoda fabia ambiente attractive besteld

Na ongeveer 2,5 jaar in een fabia1 combi gereden te hebben een nieuwe besteld , wel een hatchback in de kleur antraciet grey.
Hij is besteld bij vepreda in spijkenisse en kan hem al op 2 januari ophalen .
Kreeg de prijs die ik in mijn hoofd had voor de combi daarna was het alleen nog maar zoeken naar de kleur ,mijn vrouw vond de grijze het mooist en ik in eerste instantie zwart maar ben toch ook voor de grijze gegaan .:yeah:
 

Ronnie

Forumguru
Na ongeveer 2,5 jaar in een fabia1 combi gereden te hebben een nieuwe besteld , wel een hatchback in de kleur antraciet grey.
Hij is besteld bij vepreda in spijkenisse en kan hem al op 2 januari ophalen .
Kreeg de prijs die ik in mijn hoofd had voor de combi daarna was het alleen nog maar zoeken naar de kleur ,mijn vrouw vond de grijze het mooist en ik in eerste instantie zwart maar ben toch ook voor de grijze gegaan .:yeah:
Gefeliciteerd met de nieuwe Fabia, en met het wijze besluit van je vrouw.....
 
Fabia ambiente attractive

Ik heb er ook nog een paar 15" lichtmetalen velgen type antares onder laten zetten staat net even wat stoerder dan de 14 "wieldoppen :1761:
 

Hetzer

Forumguru
Hij is besteld bij vepreda in spijkenisse en kan hem al op 2 januari ophalen .
.:yeah:

Voor jou gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

voor mij

Balen!!!!!!!!!!!!! ,jij hebt jou auto nog eerder dan mij, mijn Fabia Combi, "krijg" ik bij Vepreda pas op 3 januari, ik moest de 2e helaas werken!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Bothje

Heel gewoon lid
Balen!!!!!!!!!!!!! ,jij hebt jou auto nog eerder dan mij, mijn Fabia Combi, "krijg" ik bij Vepreda pas op 3 januari, ik moest de 2e helaas werken!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien kan Hans hem brengen, dan kun je hem al hebben op vrijdag (eerste werkdag in 2009) :D:D
 

Hetzer

Forumguru
@willy Wortel, ik heb je auto vanochtend al in de showroom zien helemaal vooraan, ik was daar om mijn rijbewijs aftegeven, voor het overschrijven.
 
Inderdaad dat was hem, ben erg tevreden maar mis toch nog iets ik heb geen speakers achter was in de veronderstelling dat deze er inzaten , maar navraag niet dus nu moet ik dat als nog doen maar bij navraag bij Pepijn gaat dat zo'n 200 tot 300 euro kosten erg veel geld dus als iemand nog een idee heeft ?? Zelf doen ik heb even gekeken moet volgens mij wel te doen zijn .

Jij veel suxes morgen ik lees het wel
 
Bovenaan Onderaan