Nieuwe Seat Toledo Sedan

VEEJAY

Forumguru
Nou sorry hoor maar mijn Toledo heeft 4 jaar alleen 1 keer kapotte ruitewissers gehad. Je wil niet weten wat een waslijst ik in 2 jaar met de Skoda heb gehad :-)

Maar ik ga ervan uit de de Octavia elk jaar beter wordt gezien het nog een vrij nieuw model is.
 

Hetzer

Forumguru
Volgens mij weten ze gewoon niet wat ze willen bij Seat, je hebt nu een Altea, Altea XL en dan nog de Toledo een Altea met kont. Ik vind alleen de originele eerste Altea wel mooi de rest is echt drie keer niks.

De Altea XL vervangt de huige Toledo, die nieuwe Toledo word echt weer een Leon Sedan,
Ze lijken inderdaad wel erg op elkaar, mijn broertje heeft vanmiddag zijn nieuwe Leon opgehaald. Ik had mijn broertje naar mijn Skoda-Dealer gelokt voor een Octavia, maar deze vond hij te groot, hij is toen uitgekomen bij de Leon en eerlijk is eerlijk, Seat is misschien niet zo mijn stijl, maar ze ogen en wel ontzettend dik en sportief!!
 

Bijlagen

  • DSC00042.JPG
    DSC00042.JPG
    64,7 KB · Weergaven: 24

Gieliovd

Forumguru
Ik ruik een Opel Corsa met die nieuwe Altea haha, weet je wel.. met die mooie witgebleekte plastic randen rond de wielkasten.

Trouwens wel zeker stoere bakken voor die Seat maakt, het is een mooie stijl!
 

Hetzer

Forumguru
Hier de eerste spy shots van de nieuwe Toledo, de vorm lijkt een beetje op de oude A-4
 

Bijlagen

  • biosy1.jpg
    biosy1.jpg
    29,3 KB · Weergaven: 41
  • newtoledo1.jpg
    newtoledo1.jpg
    88,6 KB · Weergaven: 27

Hetzer

Forumguru
Hetzer en L&K mogen door voor het koffiezetapparaat:

was toch niet zo heel moelijk om een A4 in deze te ontdekken!! lijkt wel erg veel op de Audi, net zo veel als de S-1 op de Passat leek, check deze foto maar eens.

:ot:maar toch ben ik blij dat we doorgaan voor het koffizetapparaat!!!:473::473:
 

Bijlagen

  • 2wnvi9w.jpg
    2wnvi9w.jpg
    27,3 KB · Weergaven: 28

TL@

Forumguru
Die lijkt nog zoveel op de oude A4 omdat het een oude A4 IS. Dat zal hopelijk wel een deel van de vermomming zijn zeker.
 
Bovenaan Onderaan