Nieuwe Seat Toledo Sedan

LenK

Forumguru
Binnenkort een nieuwe quiz op TV: je ziet in je spiegel een Seat. Welk model is het?

Nee zonder gekheid, deze is een heel stuk mooier dan de mislukte huidige Toledo. Alleen zo'n grote kofferbak met alleen een kofferklep is echt niet handig als ie te diep is (ik spreek uit ervaring)

De Seat eenheidsworst tactiek heeft ook zijn voordeel: in een mum van tijd weer een nieuw model erbij.
 

___JC___

Forumguru
Ik weet het nog niet, ziet er op de foto een beetje lomp uit. Net als de Jetta, das gewoon een Golf met een dikke reet.
grin.gif
 
Ik vind hem wel leuk om te zien.

Het huidige model is het toch echt niet.. Beetje megane, vel satis imitatie en die vond ik ook spuuglelijk.
 

Exciter

Administrator
ik dacht eerst, toen ik de achterkant zag, man, verkeerde foto gepakt? Dit is toch een Alfa?
Nee, ik vind de hele nieuwe reeks van Seat niets aan. (de nieuwe reeks van Skoda ook niet echt...)
 

johann

Lid
Heel niet verkeerd, maar Seat mag wel iets meer variëren met de 'looks' van hun modellen. T is daarentegen wel herkenbaar.
 

Dutch4x4

Senior Member
Als dit een sedan is, dan zal hij wel weer net zo'n brievenbusopening hebben als de voorlaatste Toledo...
 

VEEJAY

Forumguru
Das inderdaad wel het grote nadeel van de sedan (hiervoor had ik Toledo), daarom vond ik de Octavia wel zo mooi, sedan look maar wel een grote opening.
 

Fabia

† In Memoriam
Volgens mij weten ze gewoon niet wat ze willen bij Seat, je hebt nu een Altea, Altea XL en dan nog de Toledo een Altea met kont. Ik vind alleen de originele eerste Altea wel mooi de rest is echt drie keer niks.
 

LenK

Forumguru
3x niks wil ik niet zeggen. Wel 4x hetzelfde: je was de Leon nog vergeten, de platte Altea.
En binnenkort komt de terrein Altea nog, dan is het 5x hetzelfde.
 
Bovenaan Onderaan