Mr pelmeni
Nieuw lid
Hallo iedereen !
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe Roomster besteld, de 1.6 benzine Tiptronic Disney on Ice Plus (Polar blue) met als extra's het interieur Floss (met leder), de 16" Atria velgen, de koplampsproeiers en een afneembare trekhaak. Verder heb ik ook bij een Pilot-dealer een xenon set besteld met hoogteregeling (met de bedoeling dit officiëel te laten keuren). Een full option auto voor een zeer democratische prijs.
Enkele vraagjes :
Iemand in blijde verwachting
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe Roomster besteld, de 1.6 benzine Tiptronic Disney on Ice Plus (Polar blue) met als extra's het interieur Floss (met leder), de 16" Atria velgen, de koplampsproeiers en een afneembare trekhaak. Verder heb ik ook bij een Pilot-dealer een xenon set besteld met hoogteregeling (met de bedoeling dit officiëel te laten keuren). Een full option auto voor een zeer democratische prijs.
Enkele vraagjes :
- is de beloofde max leveringstermijn van 8 weken reëel ?
- heeft er iemand ervaring met xenon-nabouw en keuring ?
- heeft er al iemand de interieurverlichting vervangen door Led en geeft dit storing op de boordcomputer waardoor een andere weerstand (in mijn geval dan van Pilot) nodig is ?
- hoe komt het toch dat auto's in Nederland zo veel duurder zijn ? De Belgische Staat zijn een bende dieven maar bij jullie is het nog stukken erger. Alleen verzinnen ze bij jullie mooiere namen om je geld af te pakken !
Iemand in blijde verwachting