Nieuwe Octavia

MarcoO2

Forumguru
Een ongeluk is zo gebeurd... dat blijkt maar weer... en je collega, heeft die het een beetje overleefd? En zijn auto? Die besteld de volgende keer dus ook winterbanden... of houdt meer afstand!

Maar, gelukkig heb jij niks, en da's toch het belangrijkste!
 

Wasmachineman

Forumguru
Bedankt allemaal, toch fijn om wat warme reacties te krijgen ipv geklaag van collega's waarom je er vandaag niet bent....

Er zijn gelukkig geen gewonden, hoewel ik zelf wel een beetje stram ben, spierpijn in de kont :(

Wat er gebeurt is... Ik reed over een 70 km weggetje tussen de weilanden en een collega reed achter me. Plots sprong er een zwaan uit de berm midden op de weg, ik remmen en een beetje uitwijken naar links.... Het was echt spekglad en sneeuwde behoorlijk :722: maar dankzij mijn winterbanden remde de auto echt GOED af.... Mijn collega achter me reed met gladde zomerbanden en ja, daar was geen houden meer aan.... we reden niet harder dan 50, hij tikt me rechtsachter aan en ik schiet de sneeuwberm in alwaar ik een boompje raak wat me over de kop doet slaan :(.....

Hopelijk komt er nog een nieuwe, hoewel ik wel voor het bedrijf werk wat met oudjaar 50% van het personeel gaat ontslaan... Dus dit kon er ook nog wel bij :(

Ik ga er van uit dat jij mag blijven ?
Wel balen van jouw ongeluk inderdaad maar een auto is vervangbaar !
Gelukkig mankeer je niets behalve erg geschrokken dus.
Als je mag kiezen ga je weer voor een kopie of verander je iets m.b.t. uitrusting of kleur ?
 

Gieliovd

Forumguru
Nou, das fijn! Zo heb je een nieuwe, zo lig je op je kop!

Gelukkig ben je zelf nog in aardige staat. Hou eventuele vertraagde pijntjes wel in de gaten.

Het is maar materiaal verder. Komt wel weer goed.

Succes met de afwikkeling en fijne feestdagen!
 
Bovenaan Onderaan