Nieuwe Octavia of toch n...........

Roald

Nieuw lid
begin dit jaar zitten wikken en wegen voor een nieuwe Octavia, maar ja vond het wel erg veel geld er moest zoveel bij op mijn inruil een Fabia Combi 101pktje. /forum/images/graemlins/frown.gif
Nu heb ik zaterdag mijn motor inruild voor een nieuwe Suzuki V-strom, wat een pouwer met het proef ritje zat ik zo op de 170 km per uur. Normaal hou ik mijn aan de snelheid hoor! ik rij meer op mijn motor dan in mijn Fabia maar ja nu is het geld weer op voor een tijdje op voor een nieuwe Skoda.
ps ik zie steeds meer Skoda op de weg! (als ik tussen de file door rij /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Ik ging zo op 1 april met m'n huidige octavia op onderhoud. Voor het buitengaan toch even in de nieuwe Combi 02 gaan zitten, eens goed gekeken,overal aangezeten en goedgekeurd.
Aangezien we met de wagen op vakantie gaan zou een ruimere, meer uitgeruste combi 02 welgekomen zijn natuurlijk. Na overleg met mijn vrouw 's anderendaags teruggegaan, proefrit gemaakt en gekocht! Ja, buitengekomen met een nieuwe wagen(toch de bestelbon!) terwijl we eigenlijk maar op onderhoud gingen! Eigenlijk was ik dat niet van plan, maar nu kijk ik er enorm naar uit!
 

Hetzer

Forumguru
Ja, ik ken dat ,eventjes kijken bij de dealer en en je bent verkocht
ach ja , je moet het geld aaan iets opmaken toch???
 
Bovenaan Onderaan