nieuwe meelezer

MarcoVe

Nieuw lid
Hierbij stel ik me even voor als een toekomstig Skoda rijder.

Ik ga me "letterlijk" verlagen tot het rijden in een Skoda http://www.skodaforum.nl/board/images/smilies/winkie.gif.

Immers na een Renault Scenic, tweemaal Seat Alhambra, Toyota Verso en een Mazda 5 kom ik met mijn kont een stuk dichter boven het wegdek in de Skoda Superb Combi businessline die besteld is (en volgens de info van de leasemaatschappij 2e helft oktober geleverd wordt).

Al met al ga ik er in binnenruimte zeker niet op achteruit zolang we met 5 personen op stap zijn.

Ik lees met interesse de discussies en de info op dit forum!

Marco
 

MarcoO2

Forumguru
Welkom hier! Leuk, zo'n letterlijke verlaging! ;)

Mooie wagen heb je besteld, veel plezier ermee! Enne, beperk je vooral niet tot alleen meelezen, inbreng wordt ook altijd gewaardeerd!
 

Miez1

Forumguru
Hartelijk welkom MarcoVe,

Zwarte Suberb mooie keuze, ook ik ben in blijde verachting(en heb lang getwijfeld over wit of zwart) van een zwarte Superb.

Immer gute fahrt!

Miez
 

jalex_h

Forumguru
Hoi Marco(Ve),

Welkom, ik heb een soortgelijke verlaging meegemaakt (van een Touran naar een Superb combi) en dat is me heel goed bevallen.
Even om ons aller nieuwsgierigheid te bevredigen: wat voor motor, welke businissline en toevallig ook nog opties?

In ieder geval sterkte met het wachten!
 

MarcoVe

Nieuw lid
Jalex_h,

ik heb een zwart metallic 1.6 tdi comfort businessline besteld met trekhaak, airbags achter, telefoonvoorbereiding en MDI-Ipod aansluiting.
 
Bovenaan Onderaan