Superb 3 Nieuwe kleuren voor de Superb?

xplain

Forumguru
Op de Duitse configurator spotte ik nieuwe kleuren, maar deze zijn niet zichtbaar op de Belgische of Nederlandse website. Enig idee of deze kleuren ook naar ons komen? En denken jullie dat die toch te bestellen valt als je de kleurcode weet?

db027875728b3491c9a9a1c94eef0966.png

Sent from my iPhone using Tapatalk

xplain

Forumguru
Echt te zot voor woorden! En dat valt via een omweg hier echt niet te bestellen?

Via een omweg wel hoor. Kwestie van Pon overslaan en in het buitenland bestellen. Import is een papieren formaliteit (en kleinigheid als ophalen in Tsjechië). Daar moet je maar net zin in hebben en bij lease wordt dit natuurlijk al gauw lastig.

xplain

Forumguru
Zin wel maar betreft een leasewagen dus wordt flink lastig. Toch eens bij m'n concessiehouder checken. Als het al mogelijk is zal het flink bijbetalen zijn veronderstel ik

gdisselkoen

Forumguru
Als ik eens kijk op de Tsjechische site dan denk ik dat Pon er wel verstandig aan gedaan heeft om niet alle kleuren te voeren. Denk niet dat er in Nederland veel baby rose of lavendel lila auto's verkocht zullen worden. Ook 2e hands raak je zo'n auto aan de straatstenen niet kwijt.

s-line

Forumguru
Maar waarschijnlijk is dat voor de doelgroep die ze hopen te berijken,bedoelt..
De man die al grijs of kaal wordt dus..:maakmegek:

Heb zojuist deze link gevonden om kleuren en velgen te bekijken; beetje bij beetje krijg ik een beeld van hoe de mijne er uit moet komen te zien... :)

Totdat je de Rosso Brunello zo mooi vindt dat je hem aanvinkt op de bestellijst. Dan krijg je een vriendelijk doch dringend verzoekje om een ander kleurtje te kiezen. Zonde, zag laatst een van de weinigen die in NL rondrijdt met deze kleur en vond het erg goed staan

Robbie146

Senior Member
Totdat je de Rosso Brunello zo mooi vindt dat je hem aanvinkt op de bestellijst. Dan krijg je een vriendelijk doch dringend verzoekje om een ander kleurtje te kiezen. Zonde, zag laatst een van de weinigen die in NL rondrijdt met deze kleur en vond het erg goed staan

ssssssst, dat debacle probeer ik te vergeten, had ook Rosso Brunello besteld......helaas ging dat dus niet gebeuren :(

Bovenaan Onderaan