Nieuwe fabia Vraagje

Beste,

Sinds 1/03 ben ik een trotse bezitter van een splinternieuwe skoda fabia tsi 86 go plus versie,

Ik heb deze middag eens onder de wagen gekeken en ik zag aan de onderkant , verfrommeld " staal" als bescherming van de uitlaat. Mijn vraag is of dit normaal is? Zo verfrommeld?

Ook heb ik nog een vraagje over de verwarming telkens ik deze aanzet, schiet automatisch de airco aan, is dit normaal? Zou dit iets te maken hebben met automatische ontwasseming?

Groetjes ,

Pieter
 
Laatst bewerkt:
ik probeer een foto erop te zetten maar dit lukt niet goed het bestand is iets te groot,

ben ook maar een leek met computers sorry
 

Cordoba

Forumguru
@pietrocadillac allereerst welkom op het forum.:bloemen: Wil je je ook voorstellen in het daarvoor bestemde forumgedeelte? Je daar voorstellen vergroot de kans op zinnige reactie op je vraag.

Wat je foto betreft: ik kan er weinig van maken, is het mogelijk om een iets groter deel in beeld te nemen, eventueel van verschillende gezichtspunten, zodat duidelijker is hoe het in elkaar steekt? (te grote foto kun je het beste 'resizen', dus aantal pixels aanpassen, ik vermoed dat je nu een deel van de oorspronkelijke foto hebt uitgesneden en geplaatst).
 

Ronnie

Forumguru
Is helemaal normaal, je kijkt tegen het hitteschild van de uitlaat aan, dit is om de bodem en de underbodycoating te beschermen. Dat er een paar plooitjes inzitten heeft te maken met het vervormingsproces bij de fabricage.
 

hpolie

Senior Member
Van Harte Gefeliciteerd met je nieuwe Fabia Go Plus versie :bloemen:
 
Laatst bewerkt:
Je kachel zal waarschijnlijk op de voorruit staan, dan gaat automatisch de airco mee aan voor eventuele ontwaseming.
zet hem eens op je benen kijken dan eens wat hij doet. Althans zo werkte het met andere fabias en greenlines....
 
En 's-zomers, als de verwarming helemaal uit staat, gaat bij het inschakelen van de airco steeds de recirculatie mee aan. Dat is pas irritant. Je moet er steeds aan denken deze weer uit te schakelen, anders wordt de luchtkwaliteit erg beroerd na verloop van tijd
 

actros

Nieuw lid
ja dat heb ik bij onze fabia ook dikwijls dat de airco spontaan mee aangaat heb dit bij tichelaar breda gevraagd en die hadden er geen verklaring voor ......kon geen kwaad zeiden ze daar
 
Bovenaan Onderaan