Nieuwe Citigo rijder

Edwin1975

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Ook ik zal mij even netjes voorstellen
icon_e_wink.gif

Mijn naam is Edwin,36 jaar en ik heb onlangs een Skoda Citigo besteld.
Ik heb in beide motorvarianten ( 60 en 75 pk ) mogen proefrijden en ik ben toch voor de 60 pk gegaan omdat het verschil voor mijn gevoel niet genoeg merkbaar was.

Het is een zwarte Tour uitvoering geworden met als extra opties: Sunset en Travel pakket:cruisecontrol, vier extra luidsprekers, boordcomputer en in hoogte verstelbare passagiersstoel.

Zoals het nu lijkt kan ik de auto begin augustus ophalen bij de dealer.

Ik heb nog geen andere velgen besteld omdat ik er nog niet uit ben wat ik eronder wil. Het worden zowiezo 15 inch velgen omdat ik deze maat er het mooist onder vind staan.

Ik zal jullie op de hoogte blijven houden over het verdere verloop.

Groeten,

Edwin

Edwin1975

Nieuw lid
Mijn Skoda Citigo is gisteren binnen gekomen bij de dealer,volgende week donderdag kan ik hem ophalen:cool:

Edwin1975

Nieuw lid
Ik ben zaterdag even bij de dealer langs geweest.
Mijn auto wordt deze week rijklaar gemaakt en donderdag kan ik hem ophalen.

Ik heb net als Hetzer (Michel) ook gekozen voor de 16 inch MAK Iguan velgen alleen krijg ik ze in het zilver.
Deze staan in bestelling en worden over een paar weken gemonteerd.

Edwin1975

Nieuw lid
Hier nog een aantal foto's die ik afgelopen zaterdag bij de dealer heb gemaakt. Afgelopen week is hij rijklaar gemaakt en morgen kan ik hem ophalen. foto (5).jpg foto 7.jpg

2 andere Citgo's, klaar om verkocht te worden:xyxthumbs:
foto (9).jpg foto 9.jpg

Edwin1975

Nieuw lid
Die staan in bestelling, ik heb gekozen voor 16 inch MAG Iguan velgen in de kleur silver. Ik kan over 2 weken terug naar de dealer en dan worden ze gemonteerd:eek:

Deze dus:
MAK-Iguan-Silver.jpg

Bovenaan Onderaan