nieuwe bumper

M1K3RsZ

Actief lid
Na een akkefietje die ik heb gehad zelf een nieuwe bumper laten spuiten en zelf gemonteerd.
Staat toch wel heel dik.
Wat vinden jullie?

IMG_0107.jpg IMG_0106.jpg IMG_0110.jpg
pencil.png

M1K3RsZ

Actief lid
Ja is een opzetstuk om een RS bumper te creëren. Zoiu dit niet passen op de bumper van de combi dan? verschilt dit zoveel dan qua ophangpunten van de hatch?
Deze bumper bestaat uit 2 delen de zwarte stukken wat normaal in de bumper zit die eruit en deze moet je er dan in klikken/lijmen!!
@Leslee wanneer kom je nou richting hier dan?

leslee

Forumguru
yo mike,

dennis komt maandag bij mij een bakkie doen en dan moet ik ff een afspraak maken voor me apk keuring.
moet voor 13 aug. dus dat zal wel deze of volgende week worden.
ligt eraan wanneer Dennis tijd heeft en wanneer hij bij joost werkt.

laat t je weten...

M1K3RsZ

Actief lid
owkeej man ik hoor het wel van je. moet zelf ook ff kijken of ik tijd heb hoor want ben druk met vanalles en nog wat.
Vandaag trouwens me nieuwe subsysteem in elkaar gezet.
kheb nu me subs in me reservewiel compartiment zitten. Gepolyestert en me versterker weggewerkt. Werd namelijk een beetje te vol in me achterbak.
Nu is me vloer 5 cm hoger en kan ik weer heel me kofferbak benutten.

bangnl

Nieuw lid
Als je je voorbumper gaat vervangen heb ik wel interesse in je voorbumper :) Als hij ook op een 2003 past

M1K3RsZ

Actief lid
whahahha LOL:worshippy:
Je brengt me wel op ideeën!!!!!

Nee ik heb nu eerst al zonder overleg nieuwe subs gekocht om alles te kunnen wegwerken in me reservewiel ruimte dus kan nu niet veel meer maken :tongue:

M1K3RsZ

Actief lid
das een echt orgineel Skoda onderdeel.
Heb ik me schadehersteller laten bestellen/spuiten.
Moest em alleen zelf monteren aangezien hun em niet durfde te monteren omdat ik een uitlaat systeem had die niet lekker paste in de opening van de bumper.
nu dus wel :)

Tallguy

Forumguru
Verplaatst naar 'Mijn Auto' omdat het daar toch meer thuis hoort. het gaat tenslotte of aanpassingen aan je eigen auto.

Bovenaan Onderaan