nieuwe bolide

white scala

Nieuw lid
hallo allen,

Ik ben Mark en nieuw hier.... en met een nieuwe auto.

2019 Skoda Scala
sport business 1.5 dsg

plannen:
30 mm dichter naar de grond
mistlampen smoke wrap
zwarte grille omlijsting
monte carlo zijskirts
skoda letters aanpassen naar zwart

reeds aangepast:
scala naam van de achterzijde
logo neus in zwart
225 all weathers i.p.v. 205 zomer banden

20221126_120215.jpg 20221126_120228.jpg
 

jesse_s93

Donateur
Welkom Mark en je hebt een mooie wagen! Kan het kloppen dat het een ex-demo auto van de dealer is? Er waren toen veel Scala's met 1.5 in de Sport Business uitvoering met emotion pack en de Vega Aero velgen.

Goede plannen heb je in het vooruitzicht. Ik ben benieuwd hoe gemakkelijk het verwijderen van de grille gaat. Ik heb er zelf ook al eens naar gekeken, maar naar mijn mening moet de hele voorbumper (deels) eraf, of je kunt hem slopen en zo verwijderen. Ik heb toentertijd voor alles afplakken en plastidip gekozen, maar het resultaat van een vervangende grille is op de lange termijn mooier.

Ps. controleer even goed of de rugleuning van de voorsteulen in de stand blijven staan en niet langzaam achterover bewegen op het moment dat je erin zit. Dit is een veel voorkomend probleem bij de sportstoelen in de eerste oplage van de Scala. Wellicht dat de reparatie ook al is uitgevoerd, maar scheelt een dure reparatie aangezien de gehele rugleuning vervangen dient te worden.
 

white scala

Nieuw lid
Zou kunnen hoor dat het een demo was. In ieder geval echt als nieuw van zowel binnen als buiten.

Euvel van de stoelen heb ik nog niet ervaren, maar met 1 jaar garantie zeker iets om in de gaten te houden.

Vrienden van mij demonteren regelmatig bumpers voor het wrappen en gaven aan dat het een prima klusje was. Dus daar vertrouw ik dan maar op haha.

Bij mijn oude auto had ik de grille ook in plastidip, zag er netjes uit, maar heb het idd in 2 jaar tijd wel 3 keer moeten herstellen.
 
Bovenaan Onderaan