Thorgal
Forumguru
Dat zou je goed kunnen combineren met een meeting, 4 skoda's, trekhaak, touw, .......Of toch liever (langzaam) vierendelen?
zijn iets meer paarden dan destijds werden gebruikt maar goed ..... we leven niet meer in de middeleeuwen

Dat zou je goed kunnen combineren met een meeting, 4 skoda's, trekhaak, touw, .......Of toch liever (langzaam) vierendelen?

Met getunede Skoda bolides gaat dat echt te snel hoor !!Dat zou je goed kunnen combineren met een meeting, 4 skoda's, trekhaak, touw, .......
Die worden daar ook al getuned..........
Nee hou het op een nylon draadje aan het edele deel en dan de hoogste boom aan ophangen
ben me nu aan het beraden welke radio ik terug wil.
Iemand advies welke radio te nemen die met stuurbediening compatible is??
@rejemasuperb
De betere after-market audio-/navigatiesystemen (Kenwood, Pioneer, Alpine) hebben allemaal adapters voor stuurwielbediening. Een goede speciaalzaak in caraudio kan je zeker helpen. En in tegenstelling tot wat @Rick aangeeft is mijn ervaring dat de geluidskwaliteit bij genoemde merken veelal aanmerkelijk beter is dan de originele VAG-producten.
Ziet er inderdaad goed uit de Zenec echter wil ik graag een systeem waar ik het front kan afhalen. ik wilZenec 2011D
Zenec heeft inderdaad geen afneembaar scherm , maar geen ander merk zal zo goed alle mogelijkheden van je wagen overnemen dan de zenec.Ziet er inderdaad goed uit de Zenec echter wil ik graag een systeem waar ik het front kan afhalen. ik wil
geen navilock installeren omdat ik bang ben dat ze dan het hele dashboard gaan slopen om mijn RNS look alike mee te nemen....