Nieuw

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Lien, wat een fantastische wagen krijg je. Dat schuifdak zorgde wel voor vertraging maar straks boeit je dat niet meer.
Echt een mooie wagen, helemaal compleet!
Succes met de laatste loodjes!
 

Lien

Lid
Nou, hij is binnen hoor!!:cheer: Ik kan niet anders zeggen dan dat ie heel goed rijdt!! Ook het schuifdak is adembenemend. Parkassist zorgt voor een hoop lol. Met de armen in de lucht je auto inparkeren. :yeah:De blikken van de omstanders zijn een foto waard!:confused: Het enige minpuntje is dat de bluetooth carkit voor geen meter werkt. Ga van de week nog maar even terug. Morgen mag Yeti mee naar Belgie, dus kan die gelijk aan de bak.
 

Wasmachineman

Forumguru
Mooi Lien. Kan je nog foto's in een album plaatsen? Vooral van schuifdak en andere bijzonderheden?? Veel rijplezier natuurlijk vanaf nu!
 

Rosinfield

† In Memoriam
welkom en veel plezier ermee! Heb hem ook nog niet zo lang en het is elke keer weer genieten. Leuk, weer een Yeti op het forum erbij en een dame, nog unieker dacht ik!
 

Lien

Lid
Bedankt heren!! Ik heb ook een paar plaatjes van de nieuwe bolide, maar hoe krijg ik die op deze site?
 

Wasmachineman

Forumguru
In je profiel staat een album en hoe je die kunt maken. Ik heb er nu heel veel gemaakt maar de eerste keer is wel even wennen.:ahum:
Ik vind het moeilijk om zo uit te leggen....hopelijk lukt het je.
 

corsaar

Senior Member
Mooie auto Lien we zullen de Noordhollandse wegen in de gaten houden.
Trouwens mijn nicht heet ook Lien,en daar zijn er niet zo veel van een van de veertien. Veel plezier met je Yeti.
 

Zespri

Forumguru
Volgens mij wordt het stuk leuker op de nederlandse wegen met al die mooie autos

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

groet
Zespri
 
Bovenaan Onderaan