Nieuw

Burt

Nieuw lid
Goeie avond iedereen. Hier een Belg (ja ik weet het) met een droom : Octa 2 /forum/images/graemlins/rockon.gif .
Heb wel nog enkele vragen over de Octa 2.
Zoals: harde stoelen ? , hoe gaat het in z'n werk om een carkit te installeren ? , wat is de grootte (inhoud) van de jumbobox ?
Heb tot nu enkel eens in de wagen gezeten, dan nog voor enkele seconden (norse klanten !!!). Ik heb dus geen tijd gehad om eens rond te kijken.
Wat me zéér duidelijk werd, is de afwerking van de Octa 2.
Durf zelfs te stellen dat dit een mooiere afwerking is dan de ...VW Golf en nieuwe Jetta.
Kan er mij misschien iemand helpen bij mijn eerder gestelde vragen ?
MVG
 

occy

Nieuw lid
Hallo,

Stoelen zijn vrij hard, maar vrij groot zitoppervlak. Jumbobox, ik heb er 5 CDs en een zonnebril in zitten...
Afwerking is zeer goed, maar of ze beter is dan een jetta?
Is wel vrij sober.
 
Ik heb mijn O2 pas sinds gisteren, maar toch al wat antwoorden voor je.

Stoelen: ik heb in september een proefrit gemaakt met een O2 zonder de sportstoelen, deze vond ik inderdaad aan de harde kant. Op mijn auto heb ik het sportpakket besteld, incl. sportstoelen. Ze zitten super! Zijn in alle richtingen te verstellen en zijn zeker niet te hard, al blijft dat natuurlijk een smaak kwestie.

Carkit: Ik heb dit opgelost door de Pioneer DEH-P70BT te kopen, een radio en BT-carkit in één. Kostte ongeveer EUR 450,- en dan heb je een radio die veel beter is dan de standaard Skoda radio (en goedkoper!) plus een BT-carkit die uitstekend werkt.

Afwerking: in één woord: Super! Geen kraakje, geen rammeltje, alles voelt zeer solide aan en ziet er mooi uit.
 
Bovenaan Onderaan