Nieuw uit Twente, Tonny

TonnyS

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Even voorstellen hier, nadat ik vandaag geregistreerd ben.
Mijn naam is Tonny, afkomstig uit Twente, 45 jaar.

Nadat ik in november vorig jaar een auto van de zaak had geregeld, ben ik op zoek gegaan naar de auto die mij zowel zakelijk als prive het beste uitkwam.
Als verwoed kampeerder (zonder caravan of aanhangwagen) was ruimte een belangrijk onderdeel, bovendien vind ik grote auto's ook gewoon erg mooi.

Rondkijkend ik het standaard rijtje van Ford Mondeo, VW Passat, Opel Insignia, Peugeot 508 kwam ik ook nog een andere auto tegen, de Superb Combi.
Een auto met mooie lijnen, 20% (ook erg plezierig) veeeel ruimte, en erg compleet aangekleed, passend binnen de ruimte die ik kreeg.
Besteld, en as donderdag mag ik hem bij de garage (Goritzlehner te Hengelo) ophalen.
Mijn eerste indruk van de dealer is erg positief, rustig de tijd nemend, ook voor de proefrit.

Mijn auto is dus een Skoda Superb Combi Greenline Ambition businessline, 1.6 diesel, in de kleur Amethyst Purple, met de standaard velgen.
Wel extra zijn een trekhaak, niveau-regeling (luchtbalgen), connect pack (MDI en bluitooth) en sunset.

Nog bedankt voor alle info op dit forum, heb het al gebruikt om mijn keuze definitief te bepalen.
 
Welkom, DE juiste keuze waarschijnlijk omdat ik ook voor dit model heb gekozen.:)

Nog veel rijplezier.
 

Fabia

† In Memoriam
Welkom :aangenaam: op dit gezellige forum. En alvast veel plezier met je S2.
 
Bovenaan Onderaan