Nieuw Skoda logo op front en back en de velgen

Ziehier een paar fotokes van het nieuwe logo van skoda op m'n O2
Ik vond da groen in't logo zoooo lelijk :greedy:
Het is echt m'n favoriete kleur niet

Mvg

Gerrit

Bijlagen

• foto 1.JPG
    foto 1.JPG
    558,8 KB · Weergaven: 121
  • foto 2.JPG
    foto 2.JPG
    544,7 KB · Weergaven: 108
  • foto 3.JPG
    foto 3.JPG
    733,6 KB · Weergaven: 100

Joske

Forumguru
Mooi hoor! Op zwart vind ik het super staan, die nieuwe logo's. Op mijn kleur vind ik het groen bijvoorbeeld wel mooi. En zwarte niet ;)

CDK

Forumguru
@Joske, het zwart kan je natuurlijk ook laten meespuiten in de kleur van je bolide, dat staat poepchique hoor! ;)

s-line

Forumguru
Jammer dat je ze allemaal op zijn kop hebt geplakt, maar ik zie het al je komt uit B.....:deuk:

Anto

Lid
Enig idee wat de logo's voor- en achter kosten? Lijkt me wel leuk om doen, dan enkel het stuurwiel nog ;) .

theButlahh

Actief lid
Ik kon ze gratis laten vervangen bij de Skoda dealer tijdens een actie. Die logos liggen ook gewoon bij Skoda dealers, voor een euro of 15/20 (per stuk) heb je ze volgens mij al. Geldt voor alle logo's dus ook octavia/fabia/yeti/noemmaarop

Joske

Forumguru
Enig idee wat de logo's voor- en achter kosten? Lijkt me wel leuk om doen, dan enkel het stuurwiel nog ;) .
afhankelijk van het model van auto dat je hebt, heb je bepaalde kapjes nodig. (van bijvoorbeeld een citigo)

Het is dus niet zo dat de kapjes van de O3 zullen passen op een O2, om maar een voorbeeld te geven.

Bovenaan Onderaan