Nieuw op het forum

Hallo allemaal, mag ik mij even voorstellen:
In het echt heet ik Paul, maar die naam was natuurlijk allang weg om nog te kunnen gebruiken als lid.:LOL:
Mijn hele leven ben ik al VAG rijder (lees: volkswagen - Audi). Ik heb verschillende Audi oldtimers gehad, waarvan de laatste een 100 type 44. De sleutelhobby kwam echter steeds meer onder tijdsdruk te staan, waardoor het tijd werd deze fraaie auto te verkopen (snif).

We gingen op zoek naar een praktische, ruime auto uit de VAG-stal, en kwamen uit bij een Yeti 1.4 TSI uit 2010. Ik vind het een fantastische auto, en het 1.4 blokje geeft hem net effe lekker wat pit, een Audi waardig! ;)

Ik ben wel weer van plan er zoveel mogelijk zelf aan te doen, daarom ben ik lid geworden van het forum om handige tips te kunnen zoeken. En te geven natuurlijk! (ik heb al aan de draadboom moeten werken in de rechterdeur omdat alle functies waren uitgevallen, dus daar kan ik al mee helpen :D

Dus tot ziens in alle technische topics!

1711311507065.jpeg
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Wat betreft de bedrading waar je over spreekt, dat is een bekend VAG (Skoda) euvel dat je hier meer zal lezen bij diverse uitvoeringen.
Maar het tweede euvel waar je op foto aan bezig bent is geen bekabeling !?
Is dit wat roest plekjes aanpakken ?
Afijn veel plezier met de Yeti, is fijne wagen zelf ook er één een 7 jaar gereden met veel plezier en weinig problemen..
 
Bovenaan Onderaan