Nieuw met een O3 op het forum, gelijk aantal vragen

HarrieSkoda

Forumguru
Xenon komt er (aftermarket) niet in inderdaad! Heb wel elders een projector koplamp te koop zien staan, enkel mist deze helaas het LED-stripje.

Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat het zou kosten om die projectorlampen compleet te maken en in te bouwen.

Maar voor alsnog blijf ik graag even bij de halogeen xenon look.

@Stitch15 hier moet ik me dan even beter in verdiepen.. Radio logo's gewoon op het kaartje bij de navigatie zetten, of ga ik daar de fout al in?

@Disaster-Master slotbouten had ik al op verschillende sites voorbij zien komen, maar wil graag de juiste maat weten. Ik heb als voorkeur McGard.

H8 is overigens mistlamp
H15 is DRL + groot licht
H7 is dimlicht
 
Ehrmm.. volgens mij bén je er niet met alleen de headunits... komt nog t e.a bij kijken dacht ik..
Retrofitten kan een optie zijn; bij mijn Toledo destijds gedaan. Mooi licht. Maar de projectoren paste niet goed waardoor APK afkeur vanwege het niet goed kunnen bijstellen.. ik zou t iig niemand aanraden. Om over vochtproblemen maar niet te beginnen..
 
Laatst bewerkt:
D

Deleted member 24009

@HarrieSkoda voor de logos hoef je niks op een kaartje te zetten, tenminste niet bij mijn O3 met Amundsen, werden vanzelf zichtbaar na aanklikken van de instelling in het radio menu
 

innocenti

Forumguru
Ehrmm.. volgens mij bén je er niet met alleen de headunits... komt nog t e.a bij kijken dacht ik..
Retrofitten kan een optie zijn; bij mijn Toledo destijds gedaan. Mooi licht. Maar de projectoren paste niet goed waardoor APK afkeur vanwege het niet goed kunnen bijstellen.. ik zou t iig niemand aanraden. Om over vochtproblemen maar niet te beginnen..
Retrofitten gaat prima. Inmiddels 6 setjes gebouwd en komen allemaal door de APK incl complimenten.
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,74243.0.html
In deze link staat een verslag incl resultaat.

TS. Ik snap je keuze om bij halogeen te blijven.
 

Rallye

Forumguru
@Disaster-Master
- Welke OEM LED kentekenverlichting kan ik voor mijn O3 bij de dealer halen? Moet er dan omgecodeerd worden?
- Is het mogelijk om flitspalen en radiozender logo's in mijn Amundsen te laden? Ja, hoe dan?

Voor de LED's zie mijn thread: https://www.skodaforum.nl/forum/i/led-nummerplaatverlichting-op-oiii.32919/

Voor de flitspalen zwerft een bestand op het net. Zie ook het deel van het forum dat over de Amundsen gaat. Je zou via pm @fireben eens kunnen vragen. Voor de logo's is volgens mij er een verschil tussen de Amundsen met of zonder DAB. Via DAB zouden ze zelf laden, maar zonder DAB moet je ze per zender vanaf een SD-kaart of USB installeren. Je lojkt te moeten wachten tot je een zend hebt zonder logo en dan het logo te moeten toevoegen. Zie mijn post (en verder) in het Amundsen-deel van het forum: https://www.skodaforum.nl/forum/i/het-grote-amundsen-topic.7009/page-138#post-687725
 
D

Deleted member 24009

Ik heb op mijn O3 met Amundsen zonder DAB niets hoeven te doen met een sd kaart om de logos te zien. En ik kan mij niet voorstellen dat de dealer zo attent is geweest om dat alvast voor mij te installeren bij de aflevering :D
 

Rallye

Forumguru
Bij mij waren ze ook geïnstalleerd. Nu zijn er nieuwe, die ik (zie bovengenoemde links) ook gedownload heb. In de auto ligt een USB-stick met de nieuwe logo's voor als ik een onbekende zender tegenkom. Ik begrijp van @HarrieSkoda dat ze bij hem niet geïnstalleerd zijn. Waarom zou hij er andes om vragen?
 

widojo

Actief lid
Ik heb op mijn O3 met Amundsen zonder DAB niets hoeven te doen met een sd kaart om de logos te zien. En ik kan mij niet voorstellen dat de dealer zo attent is geweest om dat alvast voor mij te installeren bij de aflevering :D

Mijn dealer heeft mijn voorkeurszenders incl logos via usb geladen waar ik bij was tijdens afleveren.
Logo's (incl die van lokale zenders) zijn hier te downloaden na intikken vin nummer: http://updateportal.skoda-auto.com/
 
D

Deleted member 24009

Mmm ok, al die tijd gedacht dat die logos een soort van ingebakken zitten in de software van de Amundsen. Dealer heeft er ook niks bijzonders over gezegd. Weer wat geleerd....
 

HarrieSkoda

Forumguru
@Corné de Kluijver top, heb hem een berichtje gestuurd. Kan voor een paar Euro meer een gloednieuwe set McGard nemen.

@Rallye thnx voor deze reply met link, hier was ik precies naar op zoek!

@fireben lees je toevallig mee voor flitspalen in de Amundsen te kunnen plaatsen?

Het is gelukt trouwens met de radiozenders. Ziet er toch weer een stukje leuker/meer aangekleed uit. Dank voor de hulp! Navigatie was ondertussen al bijgewerkt :).

Weet iemand waar ik de meest uitgebreide lijst kan vinden wat er middels VCDS is aan te passen? Dan kan ik dit weekend wat tijd besteden aan een wensenlijstje te maken.

En hoe kun je de interieurverlichting het makkelijkste losmaken? Ben nogal snel bang dat ik iets afbreek, alsmede vervanging van de lampjes in de spiegel...?!
 

Spinal

Forumguru
top, heb hem een berichtje gestuurd. Kan voor een paar Euro meer een gloednieuwe set McGard nemen.

Volgens mij heb je bol-conisch nodig voor originele Skoda velgen, die te koop staan zijn conisch (waarschijnlijk staan ze daarom ook te koop)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan