Nieuw lid stelt zich voor :)

Hallo,

Laat ik me even voorstellen: Na veel lezen van test, fora en een aantal proefritten zal ik zeer binnenkort mijn Skoda gaan bestellen: Een Octavia Combi Elegance 1.9TDI in de kleur Black Magic, met de volgende opties:
<ul type="square">[*]Dynamic Pakket: Sportonderstel, 3 spaaks lederen stuurwiel, sportstoelen en 17" Pegasus velgen[*]MaxiDOT display[*]Stream Radio (waarschijnlijk achteraf)[/list]
De kans is groot dat daar nog een Isofix voor de voorstoel bijkomt en wellicht automatisch dimmende buitenspiegels.

Wat zijn jullie ervaringen met de automatisch dimmende buitenspiegels? Is het de moeite waard?

Ook zou ik graag de dakrailing in een alu-kleur willen, is dat iets wat je bij iedere dealer kan laten doen?

Groet,

Mark

Mark,

welkom bij de Skoda familie. Ik heb geen ervaring met dimmende buitenspiegels. Ik moest al wennen aan een dimmende binnenspiegel. Het is nogal een donker gezicht met een paar gloeiende spijkers. Soms irriteert me dat en zet ik hem gewoon uit om meer zicht achter me te hebben. Het nut van dergelijke buitenspiegels betwijfel ik.
Verder veel succes bij de uiteindelijke bestelling.

Reizende

Actief lid
Welkom! Ik vind in ieder geval de dimmende binnenspiegel een verademing! Ik heb spijt dat ik geen dimmende buitenspiegels heb besteld..

Welkom hier! Mag ik je complimenteren met je keuze? Bij deze dan. Ook de Stream Radio is een goede keuze. (Ik had een VDO Dayton 1DIN nav/radio/cd, maar dat was niks...) De dimmende binnenspiegel is inderdaad geweldig, ik had hem ook al in m'n vorige auto: Seat Leon. Juist ook vanwege de combinatie met de regensensor. Een normale binnenspiegel oogt wel erg iel moet ik nu zeggen... Dimmende buitenspiegels heb ik nooit echt behoefte aan gehad, hoewel je soms licht geïrriteerd wordt door een felle lamp ofzo. Ik zal het zeker fijner vinden als deze ook zouden dimmen, maar ik heb het geld er niet voor over. Het staat ook mooi van buitenaf.

JettaFreak

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

De kans is groot dat daar nog een Isofix voor de voorstoel bijkomt

[/ QUOTE ]

Volgens mij bestaat die kans niet eens. Toen de offerte was goedgekeurd op de zaak en door ING bleek bij bestelling door de dealer in de Skodabestelsysteem dat isofix op de voorstoel niet leverbaar is in combinatie met het sportinterieur. In de folder/prijslijst wordt over deze incompatibiliteit /forum/images/graemlins/confused.gif niets vermeld. Zowel ik als anderen hebben hier in het verleden al draadjes over gestart; je kunt daar nog extra info krijgen.

Enne, welkom op het forum. /forum/images/graemlins/473.gif

Groet,

JettaFreak

</font><blockquote><font class="small">Citaat: JettaFreak</font><hr />

Toen de offerte was goedgekeurd op de zaak en door ING bleek bij bestelling door de dealer in de Skodabestelsysteem dat isofix op de voorstoel niet leverbaar is in combinatie met het sportinterieur. In de folder/prijslijst wordt over deze incompatibiliteit /forum/images/graemlins/confused.gif niets vermeld.

[/ QUOTE ]
Het klopt inderdaad, de dealer heeft het nagevraagd bij de Productmanager.

Bovenaan Onderaan