Nieuw lid bij

CDK

Forumguru
Hoe lager het getal hoe verder naar buiten idd, als je standaard een ET van 45 hebt en je laat 40 monteren staat elk wiel 5mm verder naar buiten, waardoor je spoorbreedte met 1cm toeneemt.
 

guillaupa

Senior Member
Misschien later dan. Vandaag al naar de garage mogen gaan. Volgende maandag moet hij een dag binnen. Als het regent heb ik druppels die zich vormen aan het koetswerk van de deur die vanbinnen te zien is. Heb ondertussen gevraagd of de nieuwe radio erin mag zonder problemen voor de garantie. Zolang ik niet snij in de draden is alles goed! Sparen dus
 

guillaupa

Senior Member
Eidendelijk foto's genomen.
Was wel onder de regen ..'
1AUBI0.jpg


DMh2G3.jpg


t2Vpl4.jpg


Groeten ;)
 

guillaupa

Senior Member
Hier nog twee foto's van de armsteun eomlook die achteraf geplaatst os.
Aangekocht op ebay.
Normaal moet deze vastgezet worden met vijzen, maar daar had ik niet zoveel zin in, omdat dit een splinternieuwe wagen is.
We hebben er dus een soort schuim tussen gestoken en deze zit nu redelijk goed vast.
Er komen nog zwarte covers boven de vier vijzen dan de voet. Heb ze meegeleverd gekregen, maar nog niet gemonteerd.

pnXAQM.jpg


DZwwLZ.jpg


Geen oemproduct ivm kwaliteit, maar toch zeer degelijk.
Ondertussen een envelopje klaar gelegd om iedere maand een beetje geld weg te leggen voor mijn radio.

Groeten
 

Ridley

Forumguru
Heb ik nog een mooie tip voor je: je AUX kabel kun je via het klepje (van boven af los trekken) onder je handrem onder de middenconsole richting je dashboard brengen. Is dat mooi uit beeld
 

Joske

Forumguru
mooie Faab :thumbsup:

ik was tevergeefs op zoek naar mistlichten, maar je avatar is niet je eigen auto ;) :D
 

guillaupa

Senior Member
@Joske , dat weet ik wel hoor.
Er zijn mistlichten bij superskoda voor nog geen 100 euro ;)
Hoe je ze dan moet aansluiten heb ik geen idee, iemand hier die dit al gedaan heeft?

Laatste nieuws: in Juli mag mijn faabje mijn vriendin en mezelf naar het zuiden van frankrijk rijden via nationale routes. :D zooo blij
 
Bovenaan Onderaan