Nieuw lid, bedankt voor toevoegen!

Willem88

Nieuw lid
Beste leden,

Sinds vanavond werkt eindelijk ineens mijn account op het skoda forum, erg blij mee. Hierbij een paar foto's van onze eerste vag auto, een Skoda Fabia ii combi uit 2009. Op dag 3 laten voorzien van een zonneband op de voorruit, en de ramen vanaf de B stijl laten blinderen bij CD Design. Gekocht van de eerst eigenaar met 64000km. De auto is altijd dealer onderhouden. Ik hoop dat ik hier tzt antwoord kan krijgen op wat vragen die ik heb. Vooral over de climate control, de aanjager, en de parkeersensoren. Maar ook over de automatische achter ruitenwisser bij achteruit schakelen. Bedankt alvast. Hartelijke groet,
Willem

Bijlagen

• 20230712_144451.jpg
    20230712_144451.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 30
  • 20230712_144420.jpg
    20230712_144420.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 29
  • 20230712_144323.jpg
    20230712_144323.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Nette Fabia, zo netjes onderhouden kom je ze bij ons zelden tegen, veel plezier ermee :thumbsup:

Willem88

Nieuw lid
Nette Fabia, zo netjes onderhouden kom je ze bij ons zelden tegen, veel plezier ermee :thumbsup:
Bedankt! Ja hij is echt zeer netjes. En ook fijn dat hij dealer onderhouden is. Zelfs remvloeistof en koelvloeistof is vervangen op de tijde dat fabriek het opgeeft. De laatste olie wissel was alleen over tijd, maar de verwachting is dat de oude eigenaar/es van het 1 op het andere moment geen auto meer mocht rijden. Er lag een brief onder de stoel met een oproep van het ziekenhuis voor oog controle. En nog een brief dat hij/zij is afgekeurd voor dr rijbewijs vanwege slecht zicht. Zoals het lijkt heeft de auto toen een tijdje stil gestaan en is toen van de hand gedaan. Daarom heb ik nu voor de zekerheid de auto een grote beurt gegeven, ik doe het meeste zelf. Adres van oude eigenaar is zelfs bekend, misschien dat ik ze nog een benader als ik een tel nummer kan vinden. Onder de stoel in het vakje lag ook nog een paar leren dames handschoenen en een tomtom. Ik heb wat vragen over de climate control en de parkeersensoren. Waar kan ik die vragen het beste stellen? Ben nog niet zo bekend met forums. Bedankt!

Bovenaan Onderaan