Nieuw hier

Hefo

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Als nieuweling op dit forum wil ik me even voorstellen. Op dit moment ben ik een tevreden Subaru Legacy rijder. Het betreft een leaseauto, waarvan het leasecontract binnenkort afloopt.
Opties voor een nieuwe auto waren: een Subaru Forester, een Subaru Outback of een Skoda Octavia. De Forester vond ik niet prettig rijden, de Outback werd me toch iets te duur (bijtelling) en uiteindelijk bleef de Octavia over. Ik heb proefgereden met een 1.8 Tsi 4x4 en vond het direct een erg prettige auto.

Mijn nieuwe auto gaat dan ook een Skoda Octavia 1.8 Tsi Elegance 4x4 worden, met als opties: vision pakket, audio pack III, sunset, verwarmde voorstoelen, bluetooth telefoonvoorbereiding en multifunctioneel stuurwiel. Helaas is de 4x4 niet als business uitvoering te krijgen.
Kleur (na veel wikken en wegen): storm blue.
Als accessoires: lederen bekleding (kleur nog niet helemaal over uit), vaste trekhaak, dubbele bodem en hulpveren.
Ik ben erg benieuwd hoe deze het met mijn caravan erachter gaat doen. De verwachtingen zijn hooggespannen......

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum . er is hier een lid die een paardetrailer trekt met een scout als ik het niet verkeerd voor heb. Dat is ook 4x4 als ik het me goed meen te herrineren . Die heeft er geen problemen mee .

___JC___

Forumguru
Welkom hier. Volgens mij heb je een goeie opvolger te pakken. Enuh, je kan de 1.8TSI altijd nog chippen (met garantie) als je vermogen mist. Dan kan dan weer niet bij Subaru.

MarcoO2

Forumguru
Welkom hier! En veel plezier met je auto! Ik kan niet vaak genoeg zeggen: die 1.8TSI gaat je veel plezier bezorgen, ook zonder chip!

MK74

Lid
Welkom hier. Mijn O2 1.8 TSI staat ook in bestelling; en is geen 4x4. Ik kan me voorstellen dat als je een 4x4 gewend bent, je niet meer anders wil. En zeker als je een zware aanhanger hebt, is het wel erg lekker.

Bovenaan Onderaan