Nieuw hier! Mark met een Skoda Kodiaq 1.5 Steel Grey

Hallo allemaal,

Mijn naam is Mark,, 47 jaar oud, vader van 3 kinderen en getrouwd met een super lieve vrouw.
Sinds afgelopen donderdag ben ik eigenaar van een nette Skoda Kodiaq 1.5 Sportline Business 7P met 6-bak.
Auto is niet volledig volgehangen met opties maar wel met de belangrijkste die op mijn lijstje stonden zoals;
de Sportline uitvoering in Steel Grey, 6-bak, trekhaak en het nieuwe type stuur met stuurverwarming.
Dit is mijn 36e auto dus ben wel een liefhebber. Vele merken gereden maar vooral VAG producten. Kleine opsomming van de
auto's die ik in al die jaren gereden heb.
Begonnen met een Fiat 75 SX, Seat Leon 20VT, Skoda Octavia 1.9TDI DSG, Audi A6 2.4, Audi S6 4.2, Audi A8 4.2, Audi S8, Audi A8 3.7, Audi S8, Audi A6 3.0 TDI, Seat Mii, Ford Fiesta ST-line, VW touran en nu de Kodiaq.

Ik hoop hier een beetje info te vergaren over mijn nieuwe aanwinst. Gekocht bij autopul in Ermelo, kenteken J-842-VT.
Auto is ex lease en heeft 170.000 gereden. Dealer onderhouden bij Van Mossel.

Auto bevat me prima maar die verkeersbordherkenning en daarmee afremmen of versnellen irriteert nu al mateloos. Ook remmen voor rotondes die niet meer bestaan vind ik gevaarlijk en mega irritant dus die eigenschappen van de auto probeer ik hier uit te vogelen en te deactiveren.

De Skoda app is al gedownload maar mezelf als hoofdgebruiker registreren kan steeds niet worden afgerond. Voor een redelijke digibeet dus nog wat uitdaging...

Fijne dag allemaal

Gr Mark

Bovenaan Onderaan