Nieuw: even voorstellen

leon-cupra

Forumguru
Nee, dat is absoluut waar.
Ach ja, als bruin het kan trekken heb je wel een prachtduo op de oprit! :thumbsup:
Ach ja, het is ook een kwestie van prioriteiten stellen. De één heeft graag design merkkledij, de laatste nieuwe iphone, verre reizen die 1000den euros kosten en je hebt er die die vorige zaken niet hoeven te hebben maar wel liever met een mooie auto rondrijden. En laat ik mij nu tot die laatste groep horen. Nu, hoef er geen boterham minder voor te eten, maar moest het budgettair niet gaan, zouden deze wagens er niet hebben gestaan.

Maar soit, laat ons maar terug on topic gaan. Ik hoef de rekening niet te maken van een ander, maar een ander hoeft mijn rekening ook niet te maken ;)

RayDelft

Forumguru
Van harte welkom hier. Je zult merken dat Skodarijders aardige mensen zijn ( en ook nog verstandig). Dit forum is via Google gemakkelijk te vinden. België is dan ook aardig vertegenwoordigd hier.

• Leuk
Waarderingen: CDK

leon-cupra

Forumguru
Ja inderdaad! Ken Marc nogal goed ;). Je broer toevallig die mech met zijn zwaar uitgebouwde Golf? :D
Zeg dat nooit tegen hem of je hebt ambras :D Licht aangepast is dat:D
Had vroeger een grijze golf 5, plat op de grond, jetta bumper vooraan en om de 5 min andere velgen, daarna heeft hij een witte golf 5 gti gekocht, ook plat op de grond, maar die ga je daar niet meer tegenkomen. Is enkel voor het weekend. Als daily heeft hij nu een golf6 variant. Werkt bij Imschoot ong 8jaar en is één van de hoofdmech.

Joske

Forumguru
Zeg dat nooit tegen hem of je hebt ambras :D Licht aangepast is dat:D
Had vroeger een grijze golf 5, plat op de grond, jetta bumper vooraan en om de 5 min andere velgen, daarna heeft hij een witte golf 5 gti gekocht, ook plat op de grond, maar die ga je daar niet meer tegenkomen. Is enkel voor het weekend. Als daily heeft hij nu een golf6 variant. Werkt bij Imschoot ong 8jaar en is één van de hoofdmech.
die heeft de laatste keer nog met mij meegereden voor een garantiegevalletje te onderzoeken, eigenlijk hebben we het meer over tunen gehad dan over het garantiegevalletje in kwestie ;). Toffe kerel :thumbsup:

leon-cupra

Forumguru
Bij deze even een update: de octavia is gisteren besteld :yeehaa::yeehaa:
De boodschappenwagen wordt als volgt: O3 combi 105pk benzine, uitvoering ambition. Kleur: candy white :yeehaa:Als extra opties genomen: sunset, teron velgen, style pakket (led lichten, parkeersensoren vooraan, park assistant, extra lichtjes binnenin). Voor de rest zit er natuurlijk alles op: CC, auto airco, licht/regensensor,....

Nu nog het lange wachten tot we hem hebben. :(

leon-cupra

Forumguru
Daar kunnen heel veel boodschappen in!
Succes met het wachten.
Met twee kindjes van bijna 3 en twee maanden is de koffer snel gevuld. Buggy erin en wat boodschappen en de koffer zit tjokvol.
Maja, is niet alleen gekocht voor de ruimte, de looks zitten ook wel goed en zeker in candy white. :yeehaa:

Tja het wachten gaat wat anders zijn, pfff, hoop dat hij sneller wordt geleverd dan de 8 weken.

Bovenaan Onderaan