Nieuw embleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hetzer

Forumguru
Ik zat pas nog te verkondigen bij een ander topic dat ik een " kale " achterkant zo mooi vond!!!
Een aanrijding met een winkelwagentje zorgde voor een kleine kras/putje op de achterklep van m'n combi ... /forum/images/graemlins/407.gif
Dit was een doorn in mijn oog ,
mijn oude embleempjes durfde ik zelf niet op mijn autom te plakken errug lastig die losse F,A,B,I en A
Toen dacht ik van , ik plak alleen het originele motor aanduidings plaatje maar om de achterzijde , maar dat stond ook niet echt!!! /forum/images/graemlins/crazy.gif
Toen ik van de week in Berge (Duitsland) langs een VW-dealer reed kreeg ik een idee!!!! De motoraanduiding van z'n broertje de Polo
En dat is hetdan ook geworden!
De kras zit precies onder de D, niemand die dat nog ziet! en nu ben ik gelijk de enige hier in Nederland die met SDI aanduiding op z'n auto rijd
Wel zo handig voor de kerkanbaarheid /forum/images/graemlins/489.gif
 

Bijlagen

  • 7672-DSC00115.JPG
    7672-DSC00115.JPG
    19 KB · Weergaven: 54

Hetzer

Forumguru
Wel zo handig voor de kerkanbaarheid /forum/images/graemlins/489.gif

[/ QUOTE ]

???????? Uhhhhhhhh ik boelde natuurlijk de herkenbaarheid /forum/images/graemlins/blush.gif
 

remo

Lid
Er is door een duitse Skoda dealer een nieuwe electronica module op de DSG bak geplaatst, nu werkt alles weer naar behoren.
 

Wiseguy

Actief lid
Toch wel jammer dat je dan niet gewoon weer originele letters erop hebt gezet.... vindt deze letters niet echt bij de fabia passen.... maar goed, dat is mijn eigen mening, iedereen mag er van denken wat hij/zij wil.... /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Hetzer

Forumguru
@wiseguy; even ter info de letters op de combi zitten normaal (integenstelling tot de Fabia hb en de octavia's ) niet op deze locatie die zitten in het midden van de achterklep naast de nummerplaat!
 

Bijlagen

  • 8605-Fabia%20ESTATE%201.gif
    8605-Fabia%20ESTATE%201.gif
    31,9 KB · Weergaven: 29

Joeri

Actief lid
Eigenlijk kan je nu ook links FABIA zetten!

De F van Fox, de A van Passat, de B van Bora, de I van Multivan en de A van Multivan /forum/images/graemlins/cheer.gif FABIA!

/forum/images/graemlins/wink.gif
 
@Michel
Is het echt een SDI ???....dan heb ik nog een leuke tuning box voor je liggen....komt van mijn vorige polo SDI af....geeft hem flink wat meer pit.
 

Hetzer

Forumguru
Jep het is een echte SDI , ik ken het bestaan en deprestaties van de tuningsboxen , alleen weet ik niet wat ik er van moet geloven ook binnen dit forum lopen de meningen uiteen !!!! /forum/images/graemlins/confused.gif

Had deze box bij jou oude polo dan alleen maar voordelen of zaten er ook nadelen aan vast???????????
 
Nee hoor alleen maar voordelen.....ja of je moet het hogere verbuik ook een nadeel vinden...maar dat was eerder het gevolg van het gebruik van dat extra vermogen. De auto trok boven de 3000 veel beter door, en ook vanuit lagere toeren trekt hij veel beter.
Uiteraard heb ik hem van mijn polo afgehaald, want dat ding was duur genoeg...die laten we niet zitten /forum/images/graemlins/24.gif. Maar toen ik hem erweer af had voelde ik weer het verschil...de auto trekt tot 3000 redelijk snel op...daarna is de fut er volledig uit, met de tuningsbox trekt hij naar de 4000 toeren net zoals zonder naar de 3000....echt een groot verschil hoor. Ook reed ik vorige week ergens en ik had hem in z'n 5 staan en liet hem terugzakken (langzame rijder voor me) tot benden de 60....toen ik de box er nog op had gaf ik gewoon weer gas zonder te schakelen de daar gingen we weer...nu zonder box gebeurde er niets, en moest ik eerst terug schakelen.
Je merkt het scht als je dat ding ertussen hebt en dat is geen leugen....een ieder die beweerd dat het niet help heeft nog nooit het verschil gevoeld. 0-100 verliep een volle seconde sneller....
Ik weet niet of hij ook zo op een skoda past...dat zouden we even moeten checken, maar anders zou je hem zo mogen proberen....kun je het gelijk voelen.
 

Hetzer

Forumguru
Ik weet niet of dat veel werk is om dat apparaat te monteren??? /forum/images/graemlins/confused.gif
 
Stekkertje los....tuningsbox ertussen...stekkertjes weer vast...klaar /forum/images/graemlins/24.gif

Ik zal gaan checken of hij ook op de skoda past.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan