Nexus van slag...

nomad

Senior Member
Tijdens vakantie viel me het volgende op:
Op de heenreis niks aan de hand. Terugreis: Nadat ik de bestemming had ingegeven, schakelde de Nexus niet meer over op het Maxidot display. Zelf even gekeken en de optie Navigation stond er niet meer tussen. Audio wel. Tijdens de rit een paar keer gekeken en plotseling was Audio ook verdwenen uit het menu. Daarna ging de Nexus bij het starten wel aan, maar gaf pas na 10 seconden geluid.

Na een "harde reset" (accu even losgekoppeld) werkte alles weer als vanouds. Navigation en Audio stonden weer in het menu. Erg vreemd allemaal..
 

vanmarr

Nieuw lid
Hallo,

Ik rij op het moment een Fabia met Maxi Dot en Full size Navigatie systeem af fabriek en ik heb af en toe exact hetzelfde probleem. De garage kon niks vinden en de enige optie die overbleef was de hele unit vervangen.

Dit vond ik niet nodig en dus ben ik er aan gewend geraakt dat hij het af en toe niet op de Maxi Dot aangeeft.

Er is geen aantoonbaar patroon, maar mijns inziens heeft het iets met de stroomtoevoer te doen. (vandaar dat die afkoppelng van de accu werkte)

Misschien iets voor je eigen dealer om uit te zoeken.

Success.
 
Bovenaan Onderaan