NewBee...Skoda Octavia RS

theo.nl

Nieuw lid
vraagje voor de andere RS rijders:

Ik wilde 2 instaplijsten bestellen voor de achterportieren bij mijn dealer voor de RS, achter zit namelijk niets...alleen aan de voorzijde.

Krijg ik te horen dat het een 8-delige set is, dus instaplijsten 2 stuks per portier en dus alleen voor 4 deuren gelijk.

Iemand ook ervaring daarmee ?

Zitten er in alle RS alleen maar instaplijsten vóór ?

Waar kan ik lijsten krijgen voor alleen achter ?

Gr Theo
 

plaza

Forumguru
vraagje voor de andere RS rijders:

Ik wilde 2 instaplijsten bestellen voor de achterportieren bij mijn dealer voor de RS, achter zit namelijk niets...alleen aan de voorzijde.

Krijg ik te horen dat het een 8-delige set is, dus instaplijsten 2 stuks per portier en dus alleen voor 4 deuren gelijk.

Iemand ook ervaring daarmee ?

Zitten er in alle RS alleen maar instaplijsten vóór ?

Waar kan ik lijsten krijgen voor alleen achter ?

Gr Theo

Ik heb ze besteld via milotec, maar zijn helaas geen chroom kleur, maar
gewoon zwart.
 

theo.nl

Nieuw lid
TNX ! (allen kan ik ze daar niet echt vinden...partnumber ?)

...jij hebt ze dus ook alleen vóór begrijp ik ?
 
Mooi kleurtje! Van harte en welkom....

Have fun!

PS. Die RS van de Dreu schrijft ook wel lekker af zeg, uit 2008, 60.000 km op de teller en nu al 16.000 euro afgeschreven (vraagprijs 24k)! Zou dat zijn omdat niemand meer een diesel wil?

Racer

Ik wil wel een diesel en morgen is-ie echt van mij!!!! YES
 

Wasmachineman

Forumguru
Mooi Zoeff, hoe laat is dat ?
Dit is bij mij om de hoek. Blij dat deze mooie RS weer een liefhebber heeft !
Racer, even uitzwaaien deze RS morgen uit West Friesland ?
 
Mooi Zoeff, hoe laat is dat ?
Dit is bij mij om de hoek. Blij dat deze mooie RS weer een liefhebber heeft !
Racer, even uitzwaaien deze RS morgen uit West Friesland ?

Om 12:00 uur op 12-12-2009 krijg ik de autosleutels van mijn droomauto :-)
Nou kan daar wat speling inzitten over een tochtje van 200km... dus pin me er niet op vast.
Ik zal in ieder geval niet eerder weggaan en op je (jullie) wachten :-)
 

Wasmachineman

Forumguru
Ik zal wel even langs gaan om uit te zwaaien ! 12:00 uur !:bye:
Racer woont ook om de hoek dus als hij nog even hier het laatste nieuws checkt zie ik hem er wel voor aan om ook even te zwaaien. Maar ik ken zijn agenda niet.
 

Wasmachineman

Forumguru
Vanmiddag even in de Seat showroom geweest waar de blauwe RS TDI al buiten stond te wachten op zijn nieuwe baas.
Deze auto heeft gelukkig maar kort binnen gestaan en mag zijn kunstje weer laten zien, buiten waar hij hoort !

Gelijk een mooie rit naar zijn nieuwe huis in Denekamp.
Veel fijne kilometers voor jullie.
:1761::1761::1761:
 

cvegreen

Forumguru
Zo zo , 200 km ver een wagen gekocht . Ik heb mijn hyundai accent ook ver gekocht ,maar het was toch een 50 km minder ver van mij . Mijn eerste rit was dan eentje heel dichtbij de garage waar we hem gekocht hadden , s'avonds dan naar huis met mijn net gekochte accent . Ik vond het toch niet zo'n goede ervaring , meteen een lange rit . Maar je leert wel snel je auto kennen natuurlijk .
 

Wasmachineman

Forumguru
Ik vermoed / hoop dat het hun wel zal bevallen. Ze kwamen in een Peug 307 SW aanrijden, die werd ingeruild en de hele familie (Papa, Mama en 2 jongens) zijn dan terug gegaan naar huis. Hopelijk geen flitsers onderweg tegengekomen want de route die ze waarschijnlijk gebruiken (A7 A8 A10 A1) is wel berucht vanwege de controles !! :1884:

Misschien gelijk nog even Duitsland in gegaan ??:yeah:
 
Nou het is de toeristische route geworden, over het water binnendoor naar Lelystad en Harderwijk, vervolgens A1 richting het oosten. De kinderen willen ook wat zien... Man wat geweldig rijd deze auto en wat ziet -ie er strak uit. Super gewoon.

Ook geweldig dat Wasmachineman er was. Kon gelijk even kennismaken met zijn zoontje. Leuk hoor! De dealer was overigens prettig verrast dat "zijn" RS was gespot op dit forum.

De A31 komt binnenkort... kijken of -ie de 225 wil halen :-)
 

Wasmachineman

Forumguru
Nou het is de toeristische route geworden, over het water binnendoor naar Lelystad en Harderwijk, vervolgens A1 richting het oosten. De kinderen willen ook wat zien... Man wat geweldig rijd deze auto en wat ziet -ie er strak uit. Super gewoon.

Ook geweldig dat Wasmachineman er was. Kon gelijk even kennismaken met zijn zoontje. Leuk hoor! De dealer was overigens prettig verrast dat "zijn" RS was gespot op dit forum.

De A31 komt binnenkort... kijken of -ie de 225 wil halen :-)

Aflevering ging dus goed !? Fijn te lezen dat de RS jullie goed bevalt, is eigenlijk een zekerheidje, maar toch.
Ik vond het leuk om even te kijken. Vroeger was ik ook autoverkoper en zo ben ik altijd meer dan gemiddeld geïnteresseerd in dit soort zaken.

Tot ziens op een SFM als die komt.:xyxthumbs:
Er zijn zoveel nieuwe leden erbij de laatste tijd dat de volgende meeting druk bezocht zal worden...
Zelf heb ik nooit een SFM meegemaakt dus kijk ik er ook naar uit.
 

Racer

Lid
blauwe RS in Zwaag

Goedemiddag Zoeff,

Van harte met je nieuwe aanwinst, wat een goede keuze! Jammer dat ik het vanmorgen pas las, anders hadden we een mini-meeting gehad ;) Ik woon namelijk ongeveer 200 meter van De Dreu..........

Mijn volgende wordt er ook eentje met de kop er net af, verwacht ik. Die afschrijving die hakt er wel flink in, zeker als je weet dat ik met de trein naar mijn werk reis :() Maar ja, toen ik 'em kocht in 2006 was 'ie er net, ik was er zooo verliefd op en kreeg toestemming. Tsja, dan hoef je niet lang na te denken he!

Ik wens je veel plezier en veilige kilometers toe.

Have fun!

Racer
 
Dank Racer!
Ik kan het nog niet echt bevatten dat ik deze wagen echt heb! Toen ik in mei 2008 mijn lease Octavia Combi 2.0 TDI BE ging inleveren na 1 jaar (ik ben voor mezelf begonnen) vond ik dat een droevige dag. Wat vond ik het heerlijk rijden met die auto, bijna alles erop en er aan.
Sindsdien wilde ik graag weer een mooie Octavia terug. Dat het een RS zou worden... wie had dat gedacht. :-) Voor dit bedrag kon ik hem niet laten staan, ook al was dat 200km verder op.
 
Bovenaan Onderaan